واکنش تند اکبر نبوی منتقد سینما به گاف جدید بهاره رهنما

مجلهچهره ها

- 97/11/02
واکنش تند اکبر نبوی منتقد سینما به گاف جدید بهاره رهنماروز گذشته بهاره رهنما بازیگر پرحاشیه سینما و تلویزیون ایران عکس هایی را از مصاحبه ای که با فائزه هاشمی رفسنجانی داشت در صفحه خود منتشر کرد که در توضیح این عکس مطالبی نوشت که حسابی برایش دردسر ساز شد. او در این مطلب یک غلط املایی داشت که از چشم کاربران دور نماند و این گاف را حسابی خبرساز کرده و در فضای مجازی منتشر نمودند. بهاره رهنما در متن خود به اشتباه نام فائزه را فائضه نوشته بود.

کاربران انتقادات زیادی به او کردند و این غلط املایی را برای فردی مانند بهاره رهنما یک گاف و سوتی عجیب دانستند و عنوان کردند که انتظار نمی رفت وی در نوشته های خود این چنین غلط املایی داشته باشد.

در این میان اکبر نقوی که از منتقدان سینما است هم به این موضوع واکنش نشان داد و از بی سوادی سلبریتی ها انتقاد کرد. او با انتشار توییتی در صفحه ی شخصی خود نسبت به این سوتی بهاره رهنما این گونه نوشت :
برخی از بی سوادی بهاره رهنما تعجب کرده اند. مگر بجز این توقع دارید؟ سلبریتی ها، همه جا سطحی اند و در ایران، سطحی تر و بی مایه تر.
سینما، هنر جلوت است، نه خلوت. بازیگران را زود به شهرت می رساند. پس، میلی برای دانستن ندارند. نتیجه: بی سوادترین اند.

اکبر نبوی نویسنده و مستندساز ایرانی متولد اول فروردین ماه سال 1343 در شهریار تهران است . او در زمینه کارگردانی و تهیه کنندگی فعالیت های زیادی دارد و از منتقدانی است که از زدن حرف های خود هیچ ابایی ندارد و نظرات خود را مستقیم عنوان می کند.

بهاره رهنما که بعد از ماجرای جدایی خود از پیمان قاسم خانی و ازدواج مجددش جزو بازیگران پر حاشیه شده نسبت به این انتقاد تند و عجیب نبوی هنوز هیچ واکنشی نشان نداده است.
advertising