پست اینستاگرامی صبا راد به مناسبت سالگرد ازدواجش

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/26
پست اینستاگرامی صبا راد به مناسبت سالگرد ازدواجشصبا راد مجری معروف تلویزیونی با انتشار متنی در اینستاگرام سالگرد ازدواج خود و مانی رهنما را تبریک گفت. او متن زیر را به مناسبت سالگرد ازدواجشان منتشر نمود:
بیست و چهارم آذر ماه نودوهفت… همین قدر محکم دستامو گرفتی و راهی زندگی مشترک شدیم …امروز در بین تمام مشغله ای که داشتیم به روزهایی که کنار هم گذروندیم فکر کردم… به گریه ها، به خنده ها،به روزای تلخ و شیرین زندگیمون،تلخ که میگم این توضیح رو بدم که با بودنت هر تلخی و سختی برام آسون میشه مانی جانم…به حرفهای امید بخش هرروزی که میگی و سرشار ازعشق میشم و از سختیها نمیترسم. همسرم ما هردو خسته از ناملایمات روزگار وقتی کنار هم قرار گرفتیم زندگی رو از دریچه ای دیدیم که زیبا و عاشقانه بود و هست…
ممنونم برای همه صبوری و لطف و مهرمدامت عزیزترینم…خدا رو برای داشتنت سپاسگزارم … همسر عزیزم سالگرد ازدواجمون مبارک….

مانی رهنما خواننده پاپ ایرانی در تیر ماه 1350 در نارمک تهران به دنیا آمد. صبا راد متولد 30 آبان سال 59 می باشد وی از سال 1375 فعالیت خود را آغاز کرده است. او در رادیو نیز فعالیت دارد. نام اصلی صبا راد فاطمه راد است. او قبلا با مرتضی علی آبادی ازدواج کرده است که به جدایی ختم شد. وی در سال 96 با مانی رهنما ازدواج کرد. مانی رهنما یک پسر از ازدواج اولش دارد. مانی رهنما و همسرش صبا راد در حال حاضر یک آموزشگاه موسیقی را تاسیس کرده و در آن مشغول هستند.
advertising