کاردی بی رپر معروف آمریکایی از همسر خود آفست جدا شد

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/15
کاردی بی رپر معروف آمریکایی از همسر خود آفست جدا شدکاردی بی رپر مشهور 26 ساله با انتشار فیلمی اعلام کرد که از همسر خود آفست جدا شده است. او در ادامه این گونه توضیح داد که کسی در این جدایی مقصر نیست و ما فقط دیگر نمی توانیم با هم زندگی مشترک را ادامه دهیم.کاردی بی و آفست حدود 4 ماه پیش صاحب یک فرزند دختر شده بودند.
کاردی بی متولد 11 اکتبر 1992 خواننده و رپر معروف اهل ایالات متحده آمریکا است. او فعالیت خود در زمینه خوانندگی را از سال 2015 آغاز نمود.
این زوج قبلا نیز مشکلاتی باهم داشتند و از همان اوایل ازدواج شایعات مختلفی درباره زندگی مشترکشان به گوش می رسید.زمانی کـه تنها 4 ماه از ازدواج کاردی بی و آفست گذشته بود، شایعاتی منتشر شد کـه آفست بـه کاردی بی خیانت کرده است. این خبر به سرعت در فضای مجازی منتشر و بازتاب گسترده ای داشت.اما کاردی نیز در جواب این شایعات در توییترش این گونه پاسخ داد: «این اتفاق ممکن اسـت برای همه رخ دهد، حتی برای شـما… و هر کس بـه گونه اي با این اتفاق رو بـه رو می شود.» کاردی بی در آن زمان آفست را بخشید. این دو ستاره پس ازآن ماجرا همان‌ گونه بـه زندگی خود ادامه دادند و پس از مدتی صاحب یک فرزند شدند. اما مثل این که کاردی بی دیگر تحمل نیاورده و جدایی خود از آفست را بصورت علنی بیان کرده است.
آفست نیز از خواننده های معروف آمریکا است.
advertising