صحبت های بهاره رهنما درباره انتقادها از مصاحبه‌ اش با فائزه هاشمی

مجلهسلبریتی ها

- 97/11/01
صحبت های بهاره رهنما درباره انتقادها از مصاحبه‌ اش با فائزه هاشمیبهاره رهنما زاده 10 آذر 1352 در اراک بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است.

روز گذشته مصاحبه‌ بهاره رهنما با فائزه هاشمی در روزنامه شرق منتشر شد که بازخوردهای بسیاری داشت و با واکنش های مختلفی رو به رو شد.

این بازیگر در توییتی به حواشی پیش آمده درباره مصاحبه‌ اش واکنش نشان داد و نوشت: یک مصاحبه کردم شهر بهم ریخته، پس قطعا کار مهم و تاثیر گذاری بوده. من که هم لذت بردم و هم کلی یادگرفتم، بهترین جای ممکن هم مصاحبه ام رو چاپ کردم حالا بعضیام دارن سکته میکنن و یقه پاره میکنن راستش اصلا اهمیتی نداره، من کارمو میکنم همین.

برای اولین بار با فیلم افعی به سینما آمد. سپس با همسرش در فیلم عاشقانه بازی کرد. او در سال 1380 بازی در یک فیلم کمدی نان و عشق و موتور هزار را تجربه کرد که نشان از توانایی او در زمینه فیلم های کمدی داشت.

همسر سابق او پیمان قاسم‌خانی نویسنده مشهور سینما است. این زوج دختری به نام پریا قاسم‌خانی دارند که تجربه حضور در تئاتر پنجره‌ها و فیلم سینمایی دایره زنگی را دارد. بهاره رهنما در شهریور 1396 با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد. وی در وب‌نوشت شخصی خود و مدتی در نشریهٔ چلچراغ می‌نوشت.

او در دوران انتخابات ریاست جمهوری ایران (1388) از جمله هنرمندان حامی میرحسین موسوی بود و در انتخابات ریاست جمهوری ایران (1392) به حامیان حسن روحانی پیوست. حضور گستردهٔ او در شبکه‌های اجتماعی انتقادات زیادی را از طرف کاربران این شبکه‌ها متوجه او نموده‌است.
advertising