صحبت های سعید خانی درباره اکران فیلم ارادتمند نازنین بهاره تینا

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/10/02
صحبت های سعید خانی درباره اکران فیلم ارادتمند نازنین بهاره تیناسعید خانی تهیه کننده فیلم سینمایی ارادتمند ، نازنین بهاره تینا طی انتشار پستی در اینستاگرام اعلام کرده است در صورتی که مجوز نمایش و اکران این فیلم را صادر کنند تمام سود آن را صرف خرید بخاری گازی در مدارس کشور می کند. او این پست را طی حادثه آتش سوزی مدرسه ای در دبستان سیستان و بلوچستان منتشر نموده است. متن کامل صحبت های او در زیر عنوان شده است.

سعید خانی در نامه ای به وزیر ارشاد نوشت: سلام آقای وزیر هر بار که مصاحبه می کنید از راهکاری جهت بر طرف شدن فیلم های توفیقی می گویید. کسانی هستند در مجموعه مدیریت شما که برای ماندن در میز قدرت هر بلای سر فیلمساز در میاورند. فیلمی که نه با پول کثیف نه پولشویی و نه رانتهای دولتی ساخته شده همچنان با توجه به اصلاحات جدید حتی مورد بازبینی مجدد هم قرار نمیگیره! در شرایط اقتصادی امروز آیا صلاح هست سرمایه واقعی بخش خصوصی بیش از 3 سال بایکوت شود؟ همین جا میخواهم به شما به عنوان تهیه کننده و مالک 70 درصد فیلم «ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا» قولی بدهم. در صورت اکران تمام سود فیلم را تقدیم کنم به وزارت محترم آموزش و پرورش جهت تهیه بخاری گازی در مدارس سراسر کشور.

فیلم سینمایی ارادتمند ، نازنین بهاره تینا در سال 95 تولید شده و حدود سه سال است که توقیف شده است.
صحبت های سعید خانی درباره اکران فیلم ارادتمند نازنین بهاره تینا

داستان فیلم سینمایی ارادتمند ، نازنین بهاره تینا


در این فیلم زندگی سه دختر با با تفکرات متفاوت روایت می‌شود که هر سه مجرد هستند و دوست دارند ازدواج کنند اما به خاطر نبود شوهر دست به انتقام گیری از مردان می زنند.

بازیگران فیلم سینمایی ارادتمند ، نازنین بهاره تینا


مهناز افشار ،طناز طباطبایی ، آیدا ماهیانی ، مهران غفوریان و سحر دولتشاهی بازیگران این فیلم هستند.

تهیه کننده و کارگردان ارادتمند ، نازنین بهاره تینا


تهیه کننده این فیلم سعید خانی است و کارگردانی اثر بر عهده عبدالرضا کاهانی است.
advertising