کدام یک از سلبریتی ها همیشه یک نوع لباس به تن دارند

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/28
کدام یک از سلبریتی ها همیشه یک نوع لباس به تن دارندسلبریتی های و ستاره های مشهور دنیا همیشه مورد توجه قرار می گیرند و رفتارهای و پوشش آن ها زیر ذره بین قرار دارد. مردم خیلی علاقه مند هستند که ببینند سبک لباس پوشیدن بازیگران و هنرمندان و چهره های مشهور چگونه است. آنها هر روز برای لباسی که به تن می کنند مورد قضاوت قرار می گیرند. بسیاری از آن ها بخاطر همین موضوع حساسیت های زیادی را برای انتخاب لباس خود به خرج می دهند. البته در این میان سلبریتی هایی هستند که همیشه استایل های خاصی را دارند و به یک شکل لباس می پوشند که در ادامه این افراد را به شما معرفی می کنیم:
کدام یک از سلبریتی ها همیشه یک نوع لباس به تن دارند

آریا گرانده خواننده مشهور


این خواننده هالیوودی تقریبا همیشه با یک مدل مو دیده می شود. او اکثر اوقات موهایش را به شکل دم اسبی بالای سرش جمع می کند. وی درباره انتخاب این مدل مو گفته که به خاطر بازی در یک فیلم مجبور شده موهایش را به طور دایم رنگ کند به همین خاطر موهایش سوخته است. بعد از آن مجبور شده موهایش را اکستنشن کند. البته سبک لباس پوشیدن او نیز همیشه به یک شکل است. او علاقه زیادی به پوشیدن سویشرت های گشاد و دامن و پیراهن کوتاه دارد و در فصل های سرد سال نیز بوت بلند می پوشد.

کارل لاگرفلد طراح لباس شنل


کارل لاگرفلد طراح معروف لباس آلمانی است که مدیر اجرایی شنل معروفترین مارک‌ پوشاک گران‌ قیمت در جهان است. او در هر موقعیتی لباس های شبیه به هم را می پوشد لباس های او همیشه یک پیراهن سفید، کت و شلوار مشکی، عینک آفتابی مشکی و دستکشی مشکی است. حتی اگر شما چهره او را ندیده باشید، می توانید از روی استایل اش او را در جمع تشخیص دهید. این موضوع برای یک طراح لباس خیلی جالب به نظر می رسد.

الن دی جنرس مجری و بازیگر آمریکا


الن دی جنرس کمدین، نویسنده، بازیگر و مجری تلویزیون آمریکایی است. وی هفته ای 5 روز در مقابل دوربین ظاهر می شود و مجری گری می کند. اما او معمولا یک شلوار تنگ، پیراهن دکمه دار طرح دار و ژاکتی روی آن لباس این بازیگر آمریکایی است. او گفته که ترجیح می دهد لباسی را بپوشد که در آن احساس راحتی می کند.

کانیه وست رپر آمریکایی


کانیه وست رپر، ترانه‌ سرا، تهیه‌کننده موسیقی و طراح مد آمریکایی است. که او عاشق لباس های اسپورت است. او اغلب یک سویشرت و شلواری گشاد به تن دارد. رنگ لباس هایش نیز از سر تا پا به یک رنگ و ساده و تک رنگ است. او لباس های خود را چندین بار در جاهای مختلف استفاده می کند.

استیو جابز مدیر شرکت اپل


استیو جابز که از مخترعات و کارآفرین و مدیر شرکت اپل بود همیشه با یک مدل لباس در مکان های عمومی ظاهر می شد. لباس های او همیشه شامل یک بلوز یقه اسکی مشکی، شلوار جین آبی و اسنیکر به تن داشت. محققان برای پیدا کردن دلیل این کار او تحقیقات زیادی انجام دادند و در نهایت به این نتیجه رسیدند که افراد موفق جهان معمولا وقت شان را صرف کارهای بیهوده نمی کنند. آنها ترجیح می دهند که زمان شان را به جای این که صرف انتخاب لباس کنند، برای چیزهای مهم دیگری بگذارند. استیو جابز در سال 2011 در اثر بیماری سرطان درگذشت.

ادل خواننده معروف بریتانیایی


ادل خواننده و ترانه‌نویس بریتانیایی است. او در مراسم های مختلف و حتی کنسرت هایش معمولا پیراهن یقه دار ماکسی با آستین های بلند و آن هم در رنگ های تیره به تن دارد.

تام فورد طراح لباس مشهور


تام فورد یکی از طراحان مشهور برندهایی چون گوچی و ایو سن لوران است اما وی خودش همیشه لباس های ساده و یکدستی به تن دارد. البته این لباس ها در عین سادگی بسیار شیک هستند. او معمولا یک دست کت و شلوار مشکی به تن می کند. تام در این باره می گوید: «من در این لباس نه تنها راحت هستم بلکه باعث می شود عتماد به نفسم بالا برود. علاقه من به لباس های با رنگ تیره است و احساس راحتی بیش تری دارم.»

هیلاری کلینتون سیاست مدار آمریکا


کلینتون سیاستمدار آمریکایی است که همیشه یونیفرم به تن دارد. او عاشق رنگ های شاد است و کت های تک رنگ می پوشد. او در این باره گفته است: «اگر به مردان سیاستمدار نگاه کنید، آنها استایل خاصی را دنبال می کنند، من هم به عنوان یک سیاستمدار باید سبک لباس پوشیدن خاصی و به دور از تجملات داشته باشم. به اعتقاد من مردم در این شرایط به جای این که به لباس من دقت کنند، به حرف هایم توجه می کنند.»
advertising