ست کردن دامن های کوتاه و بلند در زمستان

مد و زیباییتیپ بانوان

- 97/09/13
ست کردن دامن های کوتاه و بلند در زمستان

نحوه پوشیدن دامن کوتاه در زمستان


دامن بلند که از سال‌های هفتاد به ما رسیده، تا قبل از این، لباسی برای روزهای خوش آب و هوا بوده است. اما امسال، وارد کمد لباس‌های زمستانی ما نیز شده است و به شدت مورد استقبال خانم‌ها قرار گرفته است. دامن بلند علاوه بر این که زیبا و دوست داشتنی است، اندام را کشیده‌تر می‌سازد و برای خانم‌هایی که از پاهای خود راضی نیست، عالی است. این دامن، حال و هوایی بی‌دغدغه و راحت به ما می‌دهد و فوق‌العاده دوست داشتنی است.
ست کردن دامن های کوتاه و بلند در زمستان

جنس دامن های کوتاه زمستانی


پوشیدن دامن کوتاه در فصول سرد بر خلاف تصور خیلیهاست و بسیاری از افراد تعجب می کنند که چگونه می توان در این ماه ها، با توجه به سردی هوا، دامن کوتاه پوشید. اما دامن یکی از بهترین انتخاب ها برای پوشیدن با هر لباسی و در فصلی است. مهم نیست که هوا چقدر سرد است؛ این بدان معنا نیست که شما نباید دامن بپوشید. انتخاب دامن مناسب حتی در فصل سرما، هم حس شیک بودن و هم گرما را توامان منتقل می کند. خصوصا اینکه می توان دامن کوتاه را با انواع جوراب کلفت با رنگ های مختلف ست کرد و از همیشه شیک تر بود.

دامن هایی که برای فصول سرد انتخاب می شوند، اکثرا پشمی هستند و اصولا طرح های آن به صورت چهارخانه های سیاه و سفید یا یک رنگ تیره همراه با رنگ تند است. دامن هایی از جنس جین، جیر و مخمل نیز می تواند انتخاب های بعدی باشند.

دامن های کوتاه و اکسسوری های زمستانی


همراه کردن دامن کوتاه زمستانی با وسایل جانبی و لباس های مناسب دیگر می تواند سبک و استایل شما را متفاوت جلوه دهد. به عنوان مثال دامن کوتاه زمستانی تقریبا همیشه با ساپورت های ضخیم یا ساق شلواری پوشیده می شود. و یا اگر از ساق یا ساپورت استفاده نشود، معمولا با چکمه های بلند همراه خواهد بود. چکمه های تا بالای زانو همراه با این نوع دامن انتخابی طبق مد و همچنین بسیار مناسب با هوای سرد است. این مدل چکمه اگر تخت باشد اسپرت و برای برنامه های دورهمی و اگر پاشنه داشته باشد، مناسب برنامه های رسمی تر و مهمانی است.پوشیدن پلورهای گرم، سویشرت، ژاکت و لباس های پشمی نیز ضروری است و استفاده از دستکش و کلاه با این نوع دامن می تواند تیپ شما را متفاوت و شیک تر کند

نحوه پوشیدن دامن بلند در زمستان


دامن بلند که از سال‌های هفتاد به ما رسیده، تا قبل از این، لباسی برای روزهای خوش آب و هوا بوده است. اما امسال، وارد کمد لباس‌های زمستانی ما نیز شده است و به شدت مورد استقبال خانم‌ها قرار گرفته است. دامن بلند علاوه بر این که زیبا و دوست داشتنی است، اندام را کشیده‌تر می‌سازد و برای خانم‌هایی که از پاهای خود راضی نیست، عالی است. این دامن، حال و هوایی بی‌دغدغه و راحت به ما می‌دهد و فوق‌العاده دوست داشتنی است. در این جا سه پیشنهاد برای شما داریم که بدون آن که دچار اشتباه شوید، می‌توانید آن را به تن کنید.

پوشیدن دامن بلند به سبک ورزشی


بر عکس آن چه که به نظر می‌رسد، دامن بلند، لباسی مختص کسانی نیست که می‌خواهند ظاهری با ظرافت زنانه و رمانتیک داشته باشند. براحتی می‌توانید یک دامن بلند را با یک لباس ورزشی، مانند این سوییشرت با نوشته‌ای بر روی آن و یک جفت کفش ورزشی سفید پوشید. می‌توانیم با به دست کردن یک ساعت و یک کیف طلایی ساده، کمی ظاهر خود را پر جلوه‌تر سازیم.

پوشیدن دامن بلند به سبک قدیمی


چه بخواهیم، چه نخواهیم، دامن بلند کمی حال و هوای دوران گذشته به ما می‌دهد. برای این که حالت قدیمی این دامن را بیشتر کنیم، می‌توانیم همراه آن، نیم بوت‌های بند‌دار، کیفی چرم که به صورت کج بر شانه ها آویزان شود و و یک پلیور با یقه حلقه ای به تن کنیم. با بستن کمربندی، که اندام شما را ظریف‌تر می‌سازد، ردی از دهه 30 را نیز در ظاهر خود خواهید داشت.

پوشیدن دامن بلند به سبک گرانژ


سبک گرانژ، سبکی است که از پوشش گروه‌های موسیقی گرانژ الهام گرفته است. این سبک پوشش، سبک راحتی است و اصولا شعار آن چنین است: برایم مهم نیست. این موسیقی، در اواخر سال های هشتاد و اوایل سال‌های دهه نود، با گروه‌هایی هم چون آلیس در چینز، نیروانا و پرل جم، وارد موسیقی جهان شد. هر بار که می‌خواهیم دامن بلند بپوشیم، مجبور نیستیم کفش‌های پاشنه بلندمان را از کمد بیرون بیاوریم و یا بر عکس! می‌توانیم دامن‌مان را با یک نیم بوت ساده بپوشیم. به یاد دوره گرانژ در سال 1993 ، شومیزی چهار خانه نیز بر تن کنیم. ولی یادمان باشد که بلوزمان را داخل دامن‌مان کنیم تا کاملا شبیه یک خواننده زن راک نشویم!! در آخر نیز می توانیم یک گوشواره حلقه‌ای و یک کوله پشتی، همراه خود داشته باشیم.
advertising