چگونه با لباس پوشیدن چاق تر به نظر برسیم

مد و زیباییتیپ بانوان

- 97/08/27
چگونه با لباس پوشیدن چاق تر به نظر برسیمدر زمانی که بسیاری از مردم به‌ دنبال رژیم های لاغری هستند.در این بین برخی افراد از جثه خود راضی نیستند و ترجیح می دهند کمی توپرتر به نظر برسند.با این مد لاغری همه گیر، به نظر می رسد همه جا در مورد چگونه لاغر تر به نظر رسیدن صحبت می کنند اما برخی اوقات دوست داریم کمی چاق تر به نظر آییم آن موقع باید چه کنیم؟ اگر شما هم جزو این افراد هستید و می خواهید شیک تر لباس بپوشید، این نکات را رعایت کنید.
چگونه با لباس پوشیدن چاق تر به نظر برسیم

لباس مناسب افراد لاغر کدام اند؟


از لباس هایی با خطوط افقی استفاده کنید. البته لزوماً منظور لباس های راه راه نیست بلکه هر طرح دکمه یا جیب و یا هر طرح دیگری که باعث ایجاد خط های افقی در لباس بشود نیز خوب می باشد.لباس هایی با خطوط عمودی گزینه مناسبی نمی باشند همانطور که می دانید لباس هایی که خطوط عمودی چه به صورت راه راه و چه به صورت هر طرحی که توهمی از خطوط عمودی داشته باشند را ایجاد کند باعث می شوند که فرد بلند تر و باریک اندام تر به نظر برسند پس می توان گفت اینگونه لباس ها زیاد مناسب نیستند. نمونه هایی از این لباس ها در عکس زیر نشان داده شده است.باید در انتخاب لباس دقت زیادی داشته باشید، زیرا کوچک ترین بی دقتی در خرید می تواند فاجعه به بار بیاورد. بکوشید لباس هایی با طرح های شلوغ را انتخاب کنید. این قبیل طرح ها روی لباس، اندام شما را پرتر نشان می دهد.یکی از راه هایی که با آن می توانید ذهن اطرافیان را منحرف کنید، انتخاب لباس های راه راه‌ و خطوط افقی است. با پوشیدن این لباس شما در دید اطرافیان درشت تر به نظر می رسید.سعی کنید برای این که کمتر لاغر به نظر برسید، روی لباس خود یک یا دو لایه دیگر هم استفاده کنید و می توانید در زیر این لایه، یک یا دو لباس گشادتر بپوشید.پوشیدن لباس های یقه هفت شما را لاغرتر جلوه می دهد. اما در عوض می توانید لباس هایی را با یقه گرد انتخاب کنید، زیرا سرشانه های شما را مربعی شکل‌ نشان می دهد.اگر به دنبال انواع دستبند، ساعت و انواع زیورآلات برای ست کردن با لباسی هستید که پوشیده اید از انواع ظریف، سنتی و زیبا استفاده کنید.

تاثیر لباس های گشاد در افراد لاغر اندام


به هیچ عنوان از لباس های بیش از اندازه گشاد و شل و ول استفاده نکنید.این لباس ها نه تنها کمکی نکرده بلکه شما را پیر و خمیده نمایان کرده و به نوعی به بقیه اعلام می کنند که شما از خود راضی نیستید، در صورتی که هم من و هم شما می دانیم که این مسأله درست نیست. برای همین همیشه لباس های خود را کاملاً اندازه تهیه کنید. لباس های اندازه شما را همان طور که هستید به بقیه نشان خواهد داد یک فرد با اعتماد به نفس بالا و با زیبایی بسیار.

تاثیر لباس های بزرگ در افراد لاغر اندام


لباس های تنگ یا هر پارچه ای که به نوعی به بدن چسبیده می ایستد نیز مناسب نیستند در واقع هر گونه لباسی که در کل، تناسب اندام یک فرد را به طور نامعمول نشان دهد انتخاب خوبی به شمار نمی آید چه برای کسانی که دوست دارند درشت تر به نظر بیایند و چه برای کسانی که حتی می خواهند لاغر تر باشند. مانند لباس هایی که بیش از اندازه دور کمر را نسبت به بدن کوچک تر نشان می دهند. پارچه نیز مانند سایز باید کاملاً اندازه واقعی شما را نمایان ساخته و شما را مانند آنچه که هستید زیبا نشان دهد.هنگام خرید لباس دقت کنید که حتما سایز لباس کاملا اندازه باشد، زیرا لباس هایی که اندازه شما نباشد ممکن است شما را لاغرتر نشان دهد. اگر در پرو لباس، سرشانه ها آویزان باشد، سایز لباس مناسب نیست و ظاهر شما را نازیبا می کند.

تاثیر لباس های طرح دار با مدل های برجسته بر افراد لاغر اندام


از لباس هایی که حجم و طرح روی قسمت شانه ها و ران پا دارند، استفاده کنید این لباس ها بدن را با قوس بیشتر و درشت تر از آنچه که هست، نشان می دهند. شما می توانید این قوس را نیز با یک لباس که قسمت دور کمر آن بالاتر از قسمت واقعی باشد یا لباس هایی که دامن کوتاهی روی آن دوخته شده نشان دهید. البته لباس های راسته و عروسکی نیز اندام را درشت تر نشان می دهد. البته لباس های عروسکی کمی هم ممکن است قد را کوتاه تر از آنچه که هست نشان دهند.

تاثیر لباس عروسکی بر افراد لاغر اندام


لباس هایی با آستین های حجیم انتخابی فوق العاده خواهند بود اگر دوست دارید کمی بازو های خود را درشت تر نشان دهید باید بدانید که لباس هایی که آستین های حجیم دارند زیبایی فوق العاده ای برای شما به همراه خواهند داشت. البته لباس های آستین خفاشی هم با طرح های زیادی دارند می توانند گزینه ی خوبی باشند. اگر دوست دارید از لباس های آستین بلند هم استفاده کنید باید بدانید آن ها نیز می توانند لباس های مناسبی برای درشت تر نمودن بازوها باشند.

تاثیر کفش و لباس های رنگی بر افراد لاغر اندام


از پوشیدن کفش ها و شلوار ها و دامن های طرح دار و رنگارنگ و متنوع لذت ببرید. اگر همیشه کفش ها، دامن ها و شلوارهای طرح دار و رنگارنگ را دوست داشته اید بدانید که شانس با شما یار بوده می توانید از پوشیدن این گونه لباس ها لذت ببرید. می توان این گونه طرح ها را با پوشیدن یک تاپ آستین بلند، رویه لباس آبشاری یا یک ژاکت کوتاه جیب دار یا با طرح های افقی روی آن تکمیل کنید.بلوز و لباس های چین دار و پلی دار متنوع و طرح دار بپوشید.طرح روی لباس همیشه باعث درشت تر کردن اندام می شود پس چرا از این موضوع بیشترین استفاده را نکنیم؟ به دنبال لباس های طرح دار، یا چین دار بروید مخصوصاً اگر می خواهید بالاتنه شما بزرگتر به نظر بیاید. لباس هایی که یک پاپیون یا کمی چین یا تزئین در قسمت یقه داشته و یقه ی کوتاهی دارند بهترین گزینه می باشند. سعی کنید در هنگام انتخاب لباس اگر می خواهید بالاتنه تان درشت تر نمایان شود به سراغ لباس های یقه هفتی نروید. معمولاً این لباس ها قد را بلند تر و فرد را باریک اندام تر نشان می دهند.

شلوار مناسب افراد لاغر اندام


شلوار هایی که کمی در قسمت پاچه گشاده هستند بپوشید البته ممکن است این نکته را برای باریک اندام تر به نظر رسیدن هم شنیده باشید ولی حقیقت این است که شلوار هایی که در قسمت زانو به پایین کمی گشاد تر می ایستند باعث می شوند بدن قوس دار تر به نظر برسد پس هم برای درشت تر و هم باریک تر نمایان شدن مناسب می باشند. البته منظور شلوارهایی که کاملاً گشاد هستند نیست بلکه شلواری که کاملاً اندازه بوده ولی از زانو یا در قسمت پایین و مچ پا کمی گشاد تر می شود، مناسب هستند. دقت کنید که پاچه شلوار زیاد نیز گشاد و بزرگ نباشد زیرا ممکن است پا در آن گم و کوچک به نظر برسد.شلوار های لوله تفنگی انتخاب خیلی خوبی نیستند. اگر از آن دسته کسانی هستید که این شلوار ها را دوست دارید باید بدانید که لزوماً تمام مدل های این شلوار ها بد نیستند ولی برخی از مدل های آن که واقعاً تنگ بوده ممکن است کمی باعث باریک به نظر رسیدن بدن شود. شلوارهای لوله تفنگی برای کسانی که می خواهند لاغر تر هم به نظر برسند خیلی مناسب نیستند اما از آن جایی که نوع شلوار هنوز هم طرفدارانی دارد اگرعلاقه خاصی به این گونه مدل ها دارید می توانید انواع شلوار های طرح دار و رنگی را برای درشت تر نشان داده شدن پا ها استفاده کنید.شلوار گشاد نپوشید، زیرا شما را قد کوتاهتر جلوه می دهد.

دامن مناسب افراد لاغر اندام


دامن هایی که از قسمت دور کمر طرح دایره ای داشته و صاف می ایستند بپوشید دامن های متقارن مانند دامن های رسمی و راسته ( کوتاه یا بلند) که در قسمت زانوها تنگ تر هستند انتخاب بسیار مناسبی می باشند. اگر دامن های کوتاه تری را برای لباس های مجلسی در نظر دارید می توانید از دامن هایی که تا نیمه ران می ایستند استفاده کنید. دامن های چین دار یا دامن های با کمربند، یا پوشیدن دامن با جوراب شلواری نیز می تواند یک انتخاب خوب برای لباس های مجلسی باشد.اگر به دنبال دامن هایی برای لباس مجلسی می گردید که کمی از زانو کوتاه تر باشند، طرح های دامن های A شکل، چین دار، پفی بسیار مناسب می باشند. ولی سعی کنید در صورت استفاده از این دامن ها حتماً اندازه بودن دامن را در نظر بگیرید و سعی کنید دامن خیلی گشاد و شل و ول نباشد.

advertising