چند ترفند برای خوشتیپ شدن

مد و زیباییتیپ آقایان

- 97/08/21
چند ترفند برای خوشتیپ شدن

اندازه بودن


اهمیتی ندارد لباس‌های شما چقدر زیبا و شیک باشند، اگر لباسی که می پوشید اندازه شما نباشد خوش‌لباس به نظر نخواهید رسید. لباس‌های تنگ ارزان به نظر می‌رسند و شما را چاق نشان می‌دهند. لباس‌های گشاد هم باعث می‌شوند شلخته و نامرتب به نظر برسید. البته میزان گشاد و تنگی لباس یک مورد نسبی است و به استایل و مد روز بستگی دارد و به طور کلی اگر یقه لباس به درستی بایستد و دچار کشیدگی نشود لباس مناسب شما است.

شناخت فرم بدن


فرم‌های اندام زنانه به چند شکل کلی تقسیم بندی می‌شود: سیب، گلابی، ساعت شنی و موز.
اندام سیبی شکل در میانه‌های بدن وزن بیشتری دارد، لباس‌های فون و لباس‌هایی که روی پایین تنه تاکید کند برای این افراد مناسب است.
اندام گلابی شکل در پایین‌تنه بزرگ‌تر است و شانه‌های کم‌عرضی دارد، لباس فون و چندلایه در بالاتنه و رنگ ‌های تیره برای پایین تنه به این افراد توصیه می‌شود.
اندام ساعت شنی که فرم ایده‌آل اندام است بالاتنه و پایین‌تنه متعادل و کمر باریکی دارد و هر لباس خوش دوخت و متعادلی با این اندام سازگار است.
اندام موزی یا مستطیلی نیز در سه بخش بالاتنه و کمر و پاین تنه عرض نسبتا یکسانی دارد. این افراد برای ایجاد انحنا در فرم اندام می‌توانند از شلوار دمپاگشاد و کمرهای چین‌دار برای لباس استفاده کنند.
چند ترفند برای خوشتیپ شدن

رنگ مناسب شما


به رگ‌های مچ دست خود نگاه کنید تا ته رنگ پوست خود را بشناسید
اگر رنگ‌هایی که می بینید بیشتر مایل به سبزه است شما پوست گرمی دارید و رنگ‌های گرم مثل قرمز و زرد و نارنجی بیشتر به شما می‌آید اما از رنگ های روشن کمرنگ مثل صورتی و آبی آسمانی استفاده نکنید.
اما اگر رنگ رگ‌ها به آبی و بنفش متمایل است رنگ پوست شما سرد است و رنگ‌های سرد مثل آبی و تن‌های مختلف صورتی و بنفش به شما می‌آید.
اگر هیچ یک از این دو رنگ غالب نباشد پوست شما خنثی است و از بیشتر رنگ‌ها می توانید استفاده کنید، اما توصیه می شود بیشتر از رنگ‌های خنثی در کنار رنگ‌های تند استفاده شود
advertising