معرفی برترین ترند های مد 2018

مد و زیباییتیپ آقایان

- 97/08/17
معرفی برترین ترند های مد 2018

لباس های گشاد


ترند لباس های گشاد برای آقایاندر سال گذشته، سایز لباس ها نسبت به سال های قبل بزرگ تر شد؛ اما سال ۲۰۱۸ باز هم سایزهای بزرگ تری از لباس ها را بر تن آقایان خواهیم دید. البته این مد را باید با دقت زیادی انتخاب کرد، زیرا از آن جایی که سایز لباسی که می خواهید به تن کنید بزرگ تر از سایز خودتان است، ممکن است شلخته به نظر برسید و این طور جلوه کند که سایزتان را نمی دانید. برای این منظور بهتر است از لباس هایی با پارچه های باکیفیت و مدل های خوش دوخت کمک بگیرید.

طرح ارتشی


ترند لباس های ارتشی برای آقایانطرح ارتشی طرح جدیدی نیست، اما یک بار دیگر مد شده است. این طرح تلفیقی از کاربرد و زیبایی است. بهتر است از رنگ های خاکی، قهوه ای و سبز لجنی استفاده کنید. در مورد مدل لباس هم از مدل هایی با زیپ و دکمه های ساده، اما جیب های بزرگ استفاده کنید. و در آخر هم یک کت خلبانی با حاشیه های پشم گوسفندی روی لباس تان بپوشید.
معرفی برترین ترند های مد 2018

لباس های تلفیقی برای آقایان


همه ما می دانیم که استایل اسپرت خیلی وقت است که روی بورس است و تا مدت ها هم به این روند ادامه خواهد داد، اما چیزی که در سال ۲۰۱۸ این استایل را از سال های قبل متمایز کرده است، شیوه ای است که مدل ها آن را با آیتم های رسمی ترکیب می کنند. استفاده از جزئیات و آیتم های اسپرت به استایل رسمی و شیک مردانه حال و هوای ورزشی و راحتی می دهد. این نوع استایل مناسب انواع مراسم و موقعیت های مختلف است.

مد دهه ۷۰ میلادی


مد دهه 70 برای آقایاندر اواخر سال گذشته شاهد بازگشت مد دهه ۷۰ میلادی به عرصه مد مردان بودیم؛ اما امسال این ترند، مد مردانه را دچار تحول بیشتری خواهد کرد. رنگ های قهوه ای و زرد، شلوارهای دمپا گشاد، پلیورهای یقه اسکی، طرح های جین، لباس ها و پارچه های جیر از جمله ترندهای مردانه ۲۰۱۸ هستند که امسال زیاد خواهید دید. این مد برای آقایانی که دوست دارند ظاهری متفاوت و برجسته داشته باشند بسیار مناسب است. همچنین می توانید تنها از یک آیتم دهه هفتادی استفاده کنید و لباس های دیگرتان مدرن تر باشند.

راه راه عمودی


ترند لباس های راه راه عمودی برای آقایانیکی دیگر از ترندهای لباس مردانه سال ۲۰۱۸ لباس هایی با طرح راه راه عمودی است. این نوع طرح به گونه ای است که به سرعت چشم را به سمت خود جلب می کند. بنابراین اگر از توی چشم بودن خوش تان می آید، این طرح، مخصوصاً اگر راه راه ها پهن و با رنگ غلیظ و متضاد باشد، انتخاب خوبی برایتان خواهد بود. یکی دیگر از فواید پوشیدن طرح های راه راه، لاغر نشان دادن شماست. برای این منظور از پارچه هایی با خط های باریک و رنگ های خنثی کمک بگیرید.

کیف کج


ترند کیف کج برای آقایان در سال 2018طراحان سرانجام به کارایی کیف های دستی برای مردان پی بردند و نتیجه ی آن، جای گرفتن کیف هایی شیک در ترندهای مد ۲۰۱۸ آقایان است. اما آنچه در این سال مد شده انداختن کیف های رودوشی به صورت کج است. اگر به دنبال استایلی شیک و کلاسیک هستید، کیف رودوشی چرمی را انتخاب کنید؛ اگر هم استایل تان اسپرت و غیررسمی است، مدل های پلاستیکی و نایلونی مناسب تان خواهند بود. با این کیف ها دست هایتان آزاد است و جیب تان دیگر پر نیست. اگر به کیفی بزرگ تر نیاز دارید تا وسایل تان را در آن بگذارید، می توانید یک کیف رودوشی بزرگ و جادار بخرید.
advertising