چند ترند مد آقایان در سال 2018

مد و زیباییتیپ آقایان

- 97/08/17
چند ترند مد آقایان در سال 2018

طرح چهارخانه


ترند لباس های چهارخانه برای آقایاندر انتهای سال ۲۰۱۷ طرح چهارخانه برای خانم ها مد شد؛ این طرح در سال ۲۰۱۸ به مد آقایان نیز راه پیدا کرده و می توانید آن را در انواع لباس های مردانه، از شلوار گرفته تا کت و کلاه ببینید. برای داشتن استایلی به روز بهتر است یکی از لباس هایتان، مثلاً پالتو یا کت بلیزر طرح چهارخانه داشته باشد. در صورت تمایل می توانید از یک آیتم چهارخانه دیگر مثل شلوار یا کلاه یا کیف هم استفاده کنید.
چند ترند مد آقایان در سال 2018

کت و شلوار با بلوز یقه اسکی


کت و شلوار هیچ گاه از مد نمی افتد، اما چگونه می توان آن را به روز نگه داشت و با تغییرات دنیای مد تطبیق داد؟ برای این منظور، امسال روی لباسی که با کت و شلوارتان ست می کنید، تمرکز شده است. به عنوان مثال یکی از برترین ترندهای مد ۲۰۱۸ برای آقایان پوشیدن بلوزهای یقه اسکی در زیر کت است. با سرد شدن هوا، بهتر است که به جای پیراهن های معمول، بلوز یقه اسکی به تن کنید. با این ترکیب ظاهری فوق العاده جذاب و شیک خواهید داشت. این ظاهر هم برای محیط کار، و هم مراسم رسمی نیمه رسمی مناسب است.

رنگ شتری


یکی از جذاب ترین ترندهای مد ۲۰۱۸ برای آقایان پوشیدن تناژهای گرم رنگ قهوه ای، از جمله شتری است. این رنگ بسیار چشمگیر است و قابلیت این را دارد که از سر تا پا پوشیده شود. البته بهتر است از تناژهای مختلف رنگ شتری استفاده کنید تا ظاهرتان یکنواخت نشود. همچنین می توانید یک پالتوی شتری را با آیتم هایی با رنگ خنثی و طرح های ساده مانند پیراهن سفید، شلوار جین آبی یا کتانی ست کنید.


لباس های نرم و لطیف


یکی دیگر از ترندهای مد ۲۰۱۸ لباس هایی با جنس نرم و لطیف است. از خز گرفته تا پشم و مخمل و جیر و مخمل کبریتی، جنس هایی هستند که به دنیای مد آقایان راه پیدا کرده اند. این نوع لباس ها که مناسب فصل های پاییز و زمستان هستند با رنگ های گرمی چون قهوه ای یا رنگ های خنثی مانند سفید و مشکی به زیبایی ست می شوند.
advertising