نیکی مظفری بازیگر سینما و تلویزیون وارد دنیای مد می شود

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/27
نیکی مظفری بازیگر سینما و تلویزیون وارد دنیای مد می شودنیکی مظفری از بازیگران ایرانی و متولد سال 1366 می باشد . پدر او مجید مظفری از بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون است .مادر او در دوران دبیرستانش فوت شده و او به همراه پدرش زندگی می کند .

دومین و لباس کودک و نوجوان، با شعار «از کودکی خوب بپوشیم» آغاز به کار کرده است. مینو پدرام دبیر این جشنواره پس از جلسات شورای سیاست گذاری جشنواره لباس کودک، به این نتیجه رسید که نیکی مظفری بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر را به عنوان مشاور خود انتخاب کند.

مظفری طراحی لباس را پیش از این تجربه کرده است. اخیرا تمرکز اصلی این هنرمند، معطوف به طراحی لباس کودک است. پس از انتخاب نیکی مظفری به عنوان مشاور دبیر جشنواره لباس کودک و نوجوان، با او گفتگو کردیم.

مظفری در خصوص همکاری با تیم اجرایی جشنواره لباس کودک و نوجوان گفت: از سال‌ها قبل در حوزه طراحی صحنه و لباس فعالیت کرده ام. در چند تِله فیلم با پدرم مجید مظفری مسئولیت طراحی و تولید را بر عهده داشتم. پس از آن که روی بازیگری متمرکز شدم، کمی از فضای طراحی لباس فاصله گرفتم؛ اما به دلیل علاقه به این هنر، در جشنواره لباس کودک حضور پیدا کردم.
advertising