دهمین سالگرد ازدواج احسان خواجه امیری خواننده سرشناس ایرانی

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/27
دهمین سالگرد ازدواج احسان خواجه امیری خواننده سرشناس ایرانیاحسان خواجه امیری خواننده سرشناس ایرانی با انتشار پستی دهمین سالگرد ازدواج خود و همسرش لیلا ربانی را تبریک گفت. او با انتشار متن زیر به همسرش تبریک گفت:
امشب دهمین سالگرد ازدواج من و شماس خانوم در جریان باش ان شاالله قرار حالا حالا اخلاق گند منو تحمل کنی هر چی هم پیر تر شم بدترم میشه. خداروشکر که اومدی تو زندگیم.

احسان خواجه امیری متولد 7 آبان 1363 در تهران است. او دارای مدرک مهندسی نرم افزار کامپیوتر از دانشگاه تهران می باشد. وی از خواننده های مشهور موسیقی سنتی است. او با خوانندگی تیتراژ سریال میوه ممنوعه در سال 86 به شهرت رسید و تا کنون آهنگ ها و آلبوم های موفق و زیبایی را منتشر نموده است.

احسان خواجه امیری در سال 83 وقتی تنها 20 سال داشت با همسرش لیلا ربانی آشنا می شود اما به خاطر سن کمشان حدود 5 سال نامزد می شوند که باهم آشنایی بیش تری داشته باشند. در نهایت در سال 88 با هم ازدواج می کنند. آن ها در فروردین 93 صاحب یک فرزند پسر بنام ارشان شدند. این زوج عنوان کرده اند که با هم تفاهم زیادی دارند و خیلی کم پیش آمده که در زندگی مشترک خود دعوا و اختلافات داشته باشند.
advertising