انتشار آوای ایران اثر مشترک سالار عقیلی و ایرج

مجلهموزیک

- 97/08/29
انتشار آوای ایران اثر مشترک سالار عقیلی و ایرجآوای ایران ، یک موزیک ویدئویی است با صدای حسین خواجه امیری و سالار عقیلی،آهنگ این موزیک ویدئو از بابک زرین و مهیار فیروزبخت می باشد.تنظیم این کار برعهده امیر فیروزبخت و بابک زرین است.شاعر بامداد جویباری و افشین یداللهی است.کارگردان این اثر علیرضا صفرنژاد ،تهیه کنندگان خانم مینا ناصر جوی و جناب امیر پور بافرانی است و این اثر توسط شرکت پایا پیشتازان و بانک صادرات ایران ،به صورت مشترک تهیه شده است.هدف از رونمایی این اثر ،بزرگداشت ایرج (حسین) خواجه امیری است.این برنامه در روز دوشنبه 28 آبان ماه سال جاری در محل نگارستان شهر برپا شد.در این برنامه رونمایی از تمبر اختصاصی نیز انجام شد.
حسین خواجه امیری (ایرج)، خواننده بزرگ کشور در آیین رونمایی از این اثر مشترک خود با سالار عقیلی ، تمام قد از مکتب آواز اصفهان دفاع کرد.
وی با بیان این نکته که پیرو سبک آواز استاد تاج اصفهانی بوده، مکتب آوازی اصفهان را به عنوان مکتب اصلی آواز ایران قلمداد کرد و گفت: اعتقاد مهم استادان این سبک این است که شعر نباید فدای آواز شود بلکه باید خوب ادا شود.
سالار عقیلی، خواننده محبوب کشور نیز در این مراسم از اثر آوای ایران، حمایت از تولیدات هنری فاخر را خواستار شد.
موزیک ویدئوی آوای ایران برای حضار در بوستان گفتگو به نمایش درآمد وحاضرین در سالن را تحت تاثیر قرار داد و سالار عقیلی و حسین خواجه امیری لوح فشرده را امضا کردند.
advertising