بیوگرافی و عکس های کیلین مورفی

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/25
بیوگرافی و عکس های کیلین مورفیکیلین مورفی متولد 25 مه 1976 بازیگر سینما و تئاتر ایرلندی است. وی متولد کورک است و هم‌اکنون ساکن لندن است.

وی توانست بدون مشکل مدارج علمی را طی کرده و حتی در دوران دانشگاه در رشته حقوق تحصیل نماید اما پس از یکسال به این نتیجه رسید که علاقه ای به آن ندارد و از آن انصراف داد. پس از آن مورفی به یادگیری موسیقی پرداخت و در کنار آن وارد تئاتر کورکادورکا شد و پس از کسب تجربه بازیگری، در چندین نمایش به عنوان نقش اصلی به روی صحنه رفت.

پس از نقش آفرینی در تئاتر، خیلی طول نکشید تا مورفی جوان، مورد تایید دنی بویل قرار بگیرد و نقشی در فیلم ترسناک 28 روز بعد در اختیارش قرار بگیرد، فیلمی که یکی از پرفروش ترین آثار سال لقب گرفت و برای مورفی نیز چندین موفقیت از جمله نامزدی جایزه امپایر را به همراه داشت.
بیوگرافی و عکس های کیلین مورفی
مورفی که بسیار گزیده کار هست، در سالهای اخیر در فیلمهای مطرحی همچون سه گانه بتمن و تلقین حضور یافته و کماکان ترجیح می دهد حضوری کوتاه اما موثر در فیلمها داشته باشد.

در اواسط سال 2004، مورفی با دوست دختر خود، ایون مک گینز ازدواج کرد. مک گینز هنرمندی است که در سال 1996 در یکی از اجراهای گروه راک مورفی، با او آشنا شد. این زوج در سات کانتری دابلین با دو پسر خود به نام‌های مالاکی (متولد 2005) و آرون (متولد 2007) زندگی می‌کنند. مورفی اغلب در داخل شهر خودش کار می‌کند و بیان کرده که به نقل مکان به هالیوود علاقه‌مند نیست. او ترجیح می‌دهد دربارهٔ زندگی شخصی خود صحبت نکند و تا سال 2010 در هیچ برنامه زنده گپ و گفت تلویزیونی شرکت نمی‌کرد. تااینکه مهمان برنامه ایرلندی لیت لیت شد اما هم چنان کم حرف و محتاط بود. او اغلب به تنهایی در مراسم‌ها شرکت می‌کند.

او اظهار داشته که به زندگی به شیوه افراد مشهور علاقه‌مند نیست و می‌گوید «حضور روی فرش قرمز برای من یک چالش است… و مایل نیستم بر آن فائق آیم». او به عمد به شیوه‌ای زندگی می‌کند که توجه رسانه‌ها را جلب نکند. مورفی با چند بازیگر ایرلندی ازجمله کالین فارل، جاناتان ریس میرس و لیام نیسان دوست است.

فیلم های کیلین مورفی


بتمن آغاز می‌کند
بتمن شوالیه تاریکی برمیخیزد
بتمن شوالیه تاریکی
سرآغاز
در زمان
طاووس
برتری
چراغ‌های قرمز
صبحانه در پلوتون
دختری با گوشواره مروارید
آفتاب‌سوختگی
آفتاب
آب
در دل دریا
پاداش پریر
پیکی بلایندرز
کوهستان سرد
دانکرک
تلقین
advertising