واکنش شبنم فرشادجو به افشاگری فساد اخلاقی در سینمای ایران

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/24
واکنش شبنم فرشادجو به افشاگری فساد اخلاقی در سینمای ایرانشبنم فرشادجو بازیگر سینما و تلویزیون ایران در که چند روز پیش به یک برنامه در تلویزیون دعوت شده بود به افشاگری های اخلاقی که مدت پیش دو بازیگر زن انجام دادند واکنش نشان داد. او صحبت هایی را در این باره نمود.
مجری تلویزیون از شبنم فرشادجو درباره افشاگری این دو بازیگر نظر شبنم فرشادجو سوالاتی پرسید. او در جواب این گونه گفت:
این مساله خیلی شخصی است. من در سن 17 سالگی در سینما شروع به کار کردم و به همراه مادرم به دفاتر مختلف سینمایی رفته و تست بازیگری می دادم. این مسایل به رفتار خود شخص برمی گردد و بستگی به رفتار خود دارد. من با لباس مدرسه به کلاس های تئاتر و بازیگری می رفتم. من در گروه های مختلف بازیگری حضور داشتم که مردان و زنان جوان بدون هیچ مشکلی در کنار هم کار کرده اند. کسانی این صحبت ها را می کنند که کاری به آن ها پیشنهاد نمی شود و مشکل از خود آنان است. این صحبت های آن ها فقط توهین به افراد شریف سینما و پیشکسوت است. لطفا این صحبت ها را اصلا در جایی عنوان نکنید که این موضوع فراگیر نشود و گسترش پیدا نکند.
شبنم فرشادجو بازیگر ایرانی متولد 16 بهمن 1358 در تهران است.. وی دارای تحصیلات عالیه در رشته‌های هنرهای نمایشی از دانشگاه تهران می‌باشد و سابقه حضور در نمایش‌ های تئاتر متعدد و هم چنین، تعدادی اجراهای تلویزیونی و سینمایی را در کارنامهٔ هنری خود دارد. او در جدیدترین اثر خود در سریال بانوی عمارت بازی کرده است.
advertising