صحبت های شهرزاد کمال‌ زاده درباره بازی در کلیپ پرسه از حامد همایون

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/19
صحبت های شهرزاد کمال‌ زاده درباره بازی در کلیپ پرسه از حامد همایونشهرزاد کمال‌ زاده بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. شهرزاد کمال‌زاده فارغ‌التحصیل مهندسی کامپیوتر و عضو تیم فوتبال و والیبال بانوان هنرمندان ایران است.

وی درباره بازی کلیپ تصویری قطعه پرسه از حامد همایون اظهار کرد: دلیل اولی که من در این کلیپ بازی کردم گروه حرفه‌ای کارگردانی و تهیه کنندگی اثر بود. همانطور که مخاطبان شاهد بوده‌اند این ویدئو کاملاً ساختاری جالب و جذاب دارد من با توجه به اینکه دوست داشتم در کنار جوانان باشم در این ویدئو به ایفای نقش پرداختم.

این بازیگر جوان در مورد بازخورد مردمی از حضورش در کلیپ حامد همایون ادامه داد: در برخورد با مردم بعد از بازی در کلیپ موسیقیایی حامد همایون واکنش‌های بسیار خوبی را داشتم. البته این نوع از بازیگری کمی با من و خط مشی کاری‌ام فاصله داشت، اما دوست داشتم با توجه به مضموم شاد این کلیپ مردم را خوشحال نمایم.

وی حضور بازیگران در این نوع ویدئو‌ها را کاملاً حرفه‌ای دانست و اظهار کرد: این نوع از بازیگری و به عنوان مثال حضور من در ویدئو کلیپ حامد همایون کاملاً حرفه‌ای و بخشی از بازیگری است که نشان می‌دهد یک بازیگر می‌تواند پتانسیل و توانایی‌های متفاوتی در ایفای نقش داشته باشد. همانطور که در این ویدئو مشاهده کردید برای این موزیک ویدئو بدون شک نیاز به بازیگر بود و هر شخصی نمی‌توانست آن را بازی کند.
advertising