بیوگرافی و عکس های جکی چان

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/23
بیوگرافی و عکس های جکی چانچان کُونگ سانگ مشهور به جکی چان متولد 7 آوریل سال 1954 یک رزمی کار حرفه‌ای در رشته‌های هاپکیدو و ووشو، هنرپیشه، کارگردان، تهیه‌کننده، فیلم‌نامه‌نویس، بدل‌کار، خواننده و صدا پیشه هنگ‌کنگی است. او بخاطر فیلم‌های کمدی-اکشن خود مشهور است.

قبل از جنگ جهانی دوم، چارلز، پدر جکی، برای دولت ملی گرای چین جاسوسی می کرد مادرش، لی لی، نیز یک بازیگر تئاتر بود که در کنار این حرفه تریاک نیز می فروخت . جالب این که چارلز در دورانی که به جاسوسی مشغول بود، لی لی را دستگیر کرده و سپس به او علاقمند شده و با او ازدواج نمود .

جکی چان از هفت سالگی تا 17 سالگی نزد استادی بنام یوشان یوان، ورزش کونگ‌ فو، اپرای چینی، پانتومیم و آواز را آموخت . در 8 سالگی نقش کوتاهی در فیلمی بنام هفت شانس کوچولو بدلیل استعدادش در هنر و کونگ فو بازی کوتاهی کرد او سپس بعنوان بازیگر خردسال در فیلم‌ های موزیکال هنگ کنگی فعالیت داشت .
بیوگرافی و عکس های جکی چان
جکی چان در سال 1982 با جون لین ازدواج کرد . جون لین همسر جکی چان یکی از هنرپیشه‌ های مشهور هنگ‌کنگ است که پس از ازدواج با جکی چان از بازیگری بازنشسته شد او حالا یک مادر خانه‌ دار است . جکی جان صاحب یک پسر بنام جیسی چان می باشد، وی متولد 3 دسامبر 1983 یک بازیگر و خواننده آمریکایی هنگ کنگی است .

او در سال 1978 در فیلم پرفروش «مار در سایه عقاب» و کمدی کونگ‌ فوی «استاد مست» را بازی کرد و خود را به‌ عنوان مشهورترین ستاره هنرهای رزمی آسیا پس از بروس‌ لی تثبیت کرد .

از آمپول زدن بیش از هر چیز دیگری وحشت دارد او فاش کرده است که هنگام دیدن تزریق دارو به بدنش واقعا وحشت‌ زده می‌ شود .

چان در سال 2016 با درآمد خالص بیش از 61 میلیون دلار بعد از دواین جانسون پولسازترین بازیگر مرد جهان بود. همچنین او با دارایی خالص بیش از 400 میلیون دلار جزو ثروتمندترین بازیگران هالیوودی محسوب می‌شود

فیلم های جکی چان


لگو نینجاگو
کونگ فو یوگا و خارجی و ریخته‌گری فولاد
بیگانه تنها
ببرهای راه‌آهن
شمبل و شاهی
به دنبال جست و خیز
شمشیر اژدها
داستان پلیس جدید
پسر کاراته باز
ساعت شلوغی ۳
جکی و خون آشامان
دور دنیا در 80 روز
ترنج
جکی و خون آشامان
شوالیه‌های شانگهای
لباس مخصوص مهمانی رسمی
ساعت شلوغی ۲
جاسوس تصادفی
ظهر شانگهای
ژنرال xپلیس
سلطان کمدی
زرق و برق دار
من کی هستم؟
ساعت شلوغی
آقای زیبا پسر
داستان پلیس ۴: اول اعتصاب
صاعقه
سر و صدا در برانکس
استاد مست
هنگامی که یک پلیس
داستان جنایت
شهرستان شکارچی
پلیس داستان ۳
برادر در مقابل برادر
یک بچه از تبت
جزیره آتش
دوقلو اژدها
advertising