بیوگرافی مصطفی زمانی بازیگر سینما و تلویزیون

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/20
بیوگرافی مصطفی زمانی بازیگر سینما و تلویزیونمصطفی زمانی 30 خرداد 1361 گیلان بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. او با سریال ۴۵ قسمتی یوسف پیامبر به تلویزیون ایران معرفی شد و به شهرت رسید.فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته مدیریت تکنولوزی در دانشگاه آزاد است و حالا در کنار بازیگر گوینده متن نیز می باشد .

مصطفی زمانی در شهر فریدون کنار به دنیا آمده است، پدر مازنداری و مادرش گیلانی است، سه برادر و یک خواهر دارد و خودش فرزند سوم خانواده است . مصطفی تا هفت سالگی در استان گیلان شهرستان املش زندگی کرد و از هفت سالگی به بعد در شهرستان فریدون‌ کنار بزرگ شد .

از طریق یکی از دوستانش آگهی نقش یوسف در روزنامه ها رو میبیند سپس از طریق همان دوست به مرحوم فرج‌ الله سلحشور معرفی میشود و درنهایت از بین 3000 نفر برای نقش یوسف پیامبر انتخاب میشود .
بیوگرافی مصطفی زمانی بازیگر سینما و تلویزیون
مدتی است انتشار اخبار کذب رویه برخی سایت ها شده است انتشار عکس مصطفی زمانی در کنار پگاه آهنگرانی با تیتر همسر او منتشر شده است که خبر ازدواج این دو کذب بوده و آقای زمانی مجرد است .

فیلم سینمایی آل اولین تجربه سینمایی مصطفی زمانی بود. آل فیلمی به کارگردانی بهرام بهرامیان و ساخت سال 1388 است.

مصطفی زمانی در رابطه با صدای محسن چاووشی معتقد است که در صدای او یک زخمی پیداست که دقیقا زمان خواندن سنتوری هم این زخم احساس می شد بطوری که این احساس را دارد که اگر صدای محسن علی رغم بازی خوب و بی نظیر بهرام رادان از روی فیلم حذف شود شاید باعث شود کل کار سنتوری زیر سوال برود،او همیشه می گوید محسن درد را همیشه شیرین روایت میکند.

سال 1389 یکی از پر کارترین سالهای کاری این بازیگر جوان بود که در 5 فیلم قصه پریا ، پریناز ، اینجا تاریک نیست ، سوت پایان و یک عاشقانه ساده به ایفای نقش پرداخت.

فیلم های مصطفی زمانی


شهرزاد
ری‌را
سارا و آیدا
لابی
یک روز بخصوص
تیک آف
ماهی سیاه کوچولو
جامه دران
خط ویژه
آینه شمعدون
برلین ۷-
جیب بر خیابان جنوبی
من همسرش هستم
قصه عشق پدرم
ملکه
یک عاشقانه ساده
سوت پایان
پریناز
بوی گندم
قصه پریا
کیفر
بدرود بغداد
آل
advertising