بیوگرافی و عکس های کریستین استوارت

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/20
بیوگرافی و عکس های کریستین استوارتکریستن جیمز استوارت زاده 9 آوریل 1990 بازیگر آمریکاییِ سینما و تلویزیون و متولد یک خانوادهٔ فیلم گرا است.

پدرش «جان استوارت» نام دارد و تهیه کننده تلویزیون و مدیر صحنه می باشد و برای کمپانی فاکس کار می کند. مادرش «جولز مان» اصالتا استرالیایی است و شغل او نیز کارگردانی می باشد. کریستین سه برادر به نام های تیلور، دانا و کامرون دارد.

کریستین استوارت چند سال از اوایل زندگی خود را در شهر کلرادو سپری کرد و پس از آن به همراه خانواده مجدد به لس آنجلس بازگشت.
بیوگرافی و عکس های کریستین استوارت
پس از تجربه ی این نقش های کوچک، در فیلم هالیوودی اتاق وحشت برای اولین بار یک نقش اصلی را بر عهده گرفت و به عنوان دختری عبوس که بیماری دیابت داشت به خوبی از پس نقش خود برآمد به گونه ای که بازخوردها و نقدها نسبت به بازی او به طور کلی مثبت بود.

پس از تجربه ی موفقیت آمیز فیلم اتاق وحشت در سال 2003 در فیلم ترسناک دیگری حضور پیدا کرد. نام این فیلم «خانه ای با نهر سرد» بود که کریستین استوارت نقش دختر دنیس کوئید و شارون استون را بازی کرد، با این حال که این فیلم نتوانست فروش خوبی داشته باشد ولی سبب شد کریستین نامزد دریافت بهترین هنرمند جوان شود.

کریستین استوارت در نقش ایزابلا ماری سوان در فیلم گرگ و میش حضور پیدا کرد و در نقش مقابل رابرت پتینسون قرار گرفت. این فیلم اقتباسی از رمان پرفروش «استفانی میر» بود. این فیلم در نوامبر 2008 در آمریکا اکران شد. کریستین برای ایفای نقش در این فیلم توانست جایزه بهترین بازیگر زن MTV را به خود اختصاص دهد.

در مهرماه 1393 فیلم کمپ اشعه ایکس به کارگردانی پیتر ستلر با ایفای نقش پیمان معادی بازیگر خوب کشورمان و کریستین استوارت اکران شد. این فیلم در مورد وضعیت بازداشت شدگان گوانتانامو بود و استوارت نقش یکی از نگهبان های گوانتانامو را برعهده داشت.

فیلم های کریستین استوارت


سیزدهمین سال
اتاق پناهگاه
عمارت کلد کریک
صحبت کن
بچه رو بگیر
زاتورا: یک ماجرای فضایی
پیام‌رسان
در سرزمین زنان
به‌سوی طبیعت وحشی
جهنده
چه اتفاقی افتاده؟
گرگ و میش
گرگ و میش: ماه نو
سرزمین ماجراجویی
پارچه زرد
به خانوده رایلی خوش آمدید
فراری‌ها
گرگ و میش: کسوف
گرگ و میش: سپیده‌دم
گرگ و میش: سپیده دم 2
سفیدبرفی و شکارچی
در جاده
کمپ اشعه ایکس
ابرهای سیل ماریا
من هنوز آلیس هستم
بی‌هوشی
برابرها
افراط آمریکایی
پیاده‌روی نیم‌روزی و طولانی بیلی لین
زن‌هایی خاص
کافه سوسایتی
خریدار شخصی
لیزی
زیر دریا
جی تی ال روی
advertising