بیوگرافی و عکس های جیسون موموآ بازیگر آمرکایی

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/20
بیوگرافی و عکس های جیسون موموآ بازیگر آمرکاییژوزف جیسون ناماکها موموآ زاده 1 اوت 1979 که بیشتر با نام جیسون موموآ شناخته می‌شود، یک هنرپیشه، مدل، نویسنده، و تهیه‌کننده اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال 1999 میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌ است.

با توجه به قد بسیار بلند و جثه ی عضلانی اش جای تعجب ندارد که سرگرمی های مورد علاقه ی موموآ شامل فعالیت های بدنی نیز باشد. در میان ورزش های مورد علاقه ی او می توان به موج سواری، دوچرخه سواری کوهستان و صخره نوردی اشاره کرد. علاوه بر ورزش های پرفشار، موموآ علاقه ی زیادی به نقاشی و موسیقی دارد و همراه با فرزندانش این سرگرمی ها را به صورت مشترک انجام می دهند. وی در یکی از مصاحبه هایش گفته که گیتار و پرکاشن می نوازد و همراه با دخترش نیز در حال آموختن پیانو است.
بیوگرافی و عکس های جیسون موموآ بازیگر آمرکایی
جدای از قد بلند، موهای خاص و صدای کلفت، موموآ یک ویژگی ظاهری شناخته شده ی دیگر نیز دارد که نمود زیادی در چهره ی او داشته است و آن هم زخمی است که روی ابروی چپ خود دارد و به ندرت پیش می آید که در فیلم هایش توسط گروه چهره پردازی پوشانده شود. بعد از شایعه های بسیار در مورد علت این زخم، در نهایت موموآ در سال 2008 فاش کرد که این زخم را در یک دعوا در یک کلوب شبانه در وست هالیوود برداشته است.

در حین دعوا، طرف مقابل با بطری شیشه ای شکسته به سر او ضربه می زند که به 140 بخیه و یک عمل جراحی بازسازی برای وی ختم می شود. با این وجود موموآ گفته است که اصلاً به خاطر این زخم ناراحت نیست و حتی در واقع به خاطر این که این زخم زیبایی پسرانه ی او را که همواره به خاطر آن اذیت می شده را از بین برده است خوشحال نیز هست. وی گفته از این که قیافه ی یک پسر خوشکل را داشته باشد خوشش نمی آید.

از فیلم‌هایی که او در آن‌ها حضور داشته می‌توان به گرگ‌ها، کونان بربر، اشکال‌زدایی، گلوله به سر، روزی روزگاری در ونیز و ایفای نقش شخصیت کال دروگو در مجموعه تلویزیونی بازی تاج‌وتخت اشاره کرد. همچنین او در نقش شخصیت آکوامن در فیلم‌های بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت و لیگ عدالت ایفای نقش کرده ودر فیلم سینمایی دلیر در 2018 نقش اصلی را ایفا کرده‌است او همچنین قرار است در همین نقش در فیلم اختصاصی این شخصیت با عنوان آکوامن در سال 2018 به ایفای نقش بپردازد.

فیلم های جیسون موموآ


کونان بربر
گلوله به سر
اشکال‌زدایی
گرگ‌ها
بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت
گروه بد
روزی روزگاری در ونیز
لیگ عدالت
آکوامن
advertising