پایان تولید فیلم سینمایی آکوامن به کارگردانی جیمز وان

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/08/16
پایان تولید فیلم سینمایی آکوامن به کارگردانی جیمز وانجیمز وان، کارگردان معروف دنیای هالیوود به‌ تازگی در صفحه رسمی اینستاگرام خود اعلام کرد که فیلم سینمایی Aquaman(آکوامن) که جدیدترین اثر او است به طور رسمی کار تولیدش به پایان رسیده و برای اکران ماه آینده‌ آماده شده است.
فیلم Aquaman قرار است در تاریخ 21 دسامبر امسال (30 آذر) اکران شود.
براساس داستانی که این اثر دارد، احتمالا بخش زیادی از آن زیر دریاها می‌ گذرد. جیسون موموآ ایفای نقش شخصیت اصلی را بر عهده دارد. جیسون موموآ در نقش آرتور کری (آکوامن)، امبر هرد در نقش ملکه مرا، پاتریک ویلسون در نقش اورم ماریو (اوشن مستر)، نیکول کیدمن در نقش آتلانا (مادر آکوامن)، یحیی عبدل متین دوم در نقش بلک مانتا، تمورا موریسون در نقش توماس کوری (پدر آکوامن)، ویلم دفو در نقش نیودیس ولکو، دولف لاندگرن در نقش شاه نرئوس، لودی لین در نقش مارک، گراهام مک‌تاویش، رندل پارک در نقش دکتر استیون شین و مایکل بیچ در نقش جسی کین (پدر بلک مانتا)، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم آکوامن حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته ‌اند. نویسندگی فیلمنامه ی فیلم آکوامن بر عهده‌ ی ویل بین بوده است. از طرف دیگر هم جیمز وان کارگردانی این اثر را بر عهده دارد.
در این فیلم، داستان گذشته و خاستگاه یک فرد نیمه انسان و نیمه آتلانتیسی به نام آرتور کری آشکار می شود. موموآ قرار است شخصیت آرتور کری را به یک ماجراجویی بسیار مهم ببرد؛ یک ماجراجویی‌ که در آن نه تنها آرتور باید با خودش و همچنین شناخت خودِ واقعی‌ خود روبه‌رو شود، بلکه باید به این موضوع پی ببرد که آیا واقعا آنقدر لایق و ارزشمند هست که در سرزمین خود تبدیل به پادشاه شود، یا خیر.

advertising