بیوگرافی و عکس های پنه‌ لوپه کروز بازیگر هالیوود

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/16
بیوگرافی و عکس های پنه‌ لوپه کروز بازیگر هالیوودپنه‌ لوپه کروز سانچز زاده 28 آوریل 1974 بازیگر اسپانیایی است. پدرش تعمیرکار ماشین و مادرش آرایشگر بود، یک خواهر و برادر کوچکتر از خود دارد، مونیکا کروز خواهرش رقصنده سینما و برادرش ادواردو خواننده اسپانیایی زبان می باشد .

از کودکی در آرزوی این بود روزی رقصنده مشهوری شود . به مدت 9 سال در هنرکده ملی اسپانیا به آموختن رقص باله کلاسیک مشغول بود و سپس 3 سال با آنجلا گاریدو معلم رقص خود آموزش باله اسپانیایی دید . او سپس به مدت چهار سال هم در آموزشگاه آزاد کریستینا روتا در آمریکا رقص جاز را آموخت .

در سال 2007 پنه لوپه در 33 سالگی با همبازی اش خاویر باردم در فیلم ویکی کریستینا بارسلونا وارد رابطه عاشقانه مخفیانه ای شد . این دو در سال 2010 با یکدیگر بصورت رسمی ازدواج کردند، و اکنون صاحب یک پسر بنام لئو و یک دختر بنام لونا هستند .
بیوگرافی و عکس های پنه‌ لوپه کروز بازیگر هالیوود
در سال 1989 وقتی 15 ساله بود بعنوان بازیگر نماهنگ موسیقی یک خواننده اسپانیایی جلوی دوربین رفت، از سال 1990 به مدت 7 سال مجری برنامه تلویزیونی بود .

وقتی 17 ساله بود در یکی از قسمت های سریال فرانسوی اروتیک با قبول برهنگی کامل بازی کرد، اما اولین کار جدی او در 18 سالگی با بازی در فیلم خامون خامون انجام شد .

در دهه 2000 میلادی او در فیلم‌های متعددی با سبک‌های گوناگون نقش‌آفرینی کرد که از آن‌ها می‌توان به کمدی بیدار شدن در رنو 2002 ، فیلم دلهره‌آور گوتیکا 2003 ، فیلمی با موضوع عید کریسمس به نام نوئل 2004 ، فیلم ماجراجویانه صحرا 2005 ، فیلم موزیکال درام ناین و پویانمایی جی-فورس اشاره کرد. از برجسته‌ترین فیلم‌های او می‌توان ولور 2006 که نامزد گلدن گلوب و جایزه اسکار شد و فیلم ویکی کریستینا بارسلونا که برنده جایزه اسکار شد را نام برد. او اولین بازیگر اسپانیایی در تاریخ است که موفق به کسب جایزه اسکار شده و همچنین اولین بازیگر اسپانیایی است که ستاره‌ای در پیاده‌روی شهرت هالیوود بدست آورده‌است.

از پر افتخار ترین فیلم های او می توان به ولور در سال 2006 اشاره کرد که او را نامزد گلدن گلوب و اسکار کرد، با فیلم ویکی کریستینا بارسلونا سال 2008 جایزه اسکار را برد .

فیلم های پنه‌ لوپه کروز


خامون خامون
روزگار خوش
فریم
برای عشق، فقط برای عشق
مارپیچ یونانی
شورشی
الگره ما نون تروپو
تودو اس منتیرا
اینتر روهاس
ال افتکتو ماریپوسا
لا سلستینا
بروخاس
ماس کوئه آمور، فرنسی
عشق می‌تواند بطور جدی به سلامت شما آسیب بزند
چشمانت را بازکن
ات هورنه آف پارادایس
دختر رویاهای شما
کشور هایلو
دون خوان
همه چیز درباره مادرم
همه اسب‌های زیبا
زن در بالا
دمیدن
فریبم نده
ماندولین کاپیتان کارولی
آسمان وانیلی
بیدارشدن در رنو
فن‌فن لا تولیپ
گوتیکا
سر در ابرها
نوئل
بی‌حرکت
صحرا
کروموفوبیا
باندیداس
ولور
شب خوب
شعر سوگ
ویکی کریستینا بارسلونا
جی فورس
آغوش‌های گسسته
نَه
سکس و شهر 2
دزدان دریایی کارائیب: بر امواج بیگانه
تقدیم به رم با عشق
مشاور
ما ما
زولندر 2
گریمسبای
قتل در قطار سریع‌السیر شرق
همه می‌دانند
advertising