بیوگرافی کامرون دیاز بازیگر آمریکایی

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/05
بیوگرافی کامرون دیاز بازیگر آمریکاییکامرون میشل دیاز زاده 30 اوت 1972 مانکن و هنرپیشه آمریکایی است که تاکنون یکبار نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب، بافتا و انجمن بازیگران نمایشی شده‌است.

کامرون دیاز در شهر کمپتون، ایالت کالیفرنیا در کشور آمریکا متولد شده است. خانواده وی از سمت پدر اصالتا کوبایی است و از سمت مادر نیز آلمانی، انگلیسی و چِروکی می باشد. وی یک خواهر بزرگتر به نام چیمن دیاز دارد. پدرش در 15 آوریل سال 2008 میلادی به دلیل بیماری سینه پهلو جان خود را از دست داد.
بیوگرافی کامرون دیاز بازیگر آمریکایی
پیش از به دنیا آمدن کامرون دیاز، پدر و مادرش تصور می کردند فرزندشان پسر است و به همین دلیل می خواستند اسم موناکم ال جنیو یا سباستین امیلیو را برای وی انتخاب کنند. کامرون را دوران کودکی به دلیل حالت لب ها و استایل بدنش، اسکلت صدا می زدند.

کامرون دیاز برای اولین بار در سال 1994 در یک فیلم سینمایی با جیم کری، کمدین معروف و مطرح هالیوود همبازی شد. این فیلم که «ماسک» نام داشت، توانست بیشترین تاثیر را در شروع دوران حرفه ای کامرون دیاز بگذارد. کامرون دیاز پس از هنرنمایی در این فیلم با درخواست های متعددی از فیلم سازهای برجسته هالیوود روبه رو شد.

این هنرپیشه در سال 2003 به همراه جاستین تیمبرلیک وارد یک رابطه عاشقانه شد. پس از جدایی کامرون دیاز از جاستین تیمبرلیک، وی با یک بازیکن بیسبال به اسم الکس رودریگز وارد رابطه عاشقانه شد، ولی از سال 2015 تاکنون با بنجی مدن ازدواج کرده است.

فیلم های کامرون دیاز
ماسک
شام آخر
او شماره یک است
احساس مینه‌سوتا
آب سر بالا
کلیدهای تولسا
عروسی بهترین دوست من
یک زندگی کمتر معمولی
ترس و نفرت در لاس وگاس
یه چیزی راجع به مری هست
چیزهای خیلی بد
جان مالکوویچ بودن
هر یکشنبه کذایی
چیزهایی که فقط با نگاه کردن می‌توانید به او بگویید
فرشتگان چارلی
سیرک نامرئی
شرک
آسمان وانیلی
فکر شیرین
خانه پدر من
گزارش اقلیت
دار و دسته‌های نیویورکی
شرک ۲
فرشتگان چارلی ۲: زدن به سیم آخر
شرک ۲
در موقعیت او
تعطیلات
شرک ۳
تالار شرک
چیزی که در وگاس رخ می‌دهد
جعبه
نگهبان خواهر من
شوالیه و روز
شرک ۴
معلم بد
وقتی حامله هستی باید منتظر چه چیزی باشی
گامبیت
مشاور
ناباوران
زن دیگر
نوار سکس
آنی
advertising