بیوگرافی و عکس های جدید مارگو رابی بازیگر جذاب هالیوود

مجلهسلبریتی ها

- 97/08/27
بیوگرافی و عکس های جدید مارگو رابی بازیگر جذاب هالیوودمارگوت رابی یک بازیگر و تهیه‌کننده سینما و تلویزیون استرالیایی با نام کامل مارگو الیز رابی به انگلیسی Margot Robbie در 2 ژوئیه 1990 در دالبی کوئینزلند، استرالیا به دنیا آمد..
مادر او ساری کندلر، یک فیزیوتراپیست و پدرش داگ رابی مزرع دار است. او در خانواده‌ای شش نفرِ زندگی کرده است. او دو برادر و یک خواهر دارد. مارگوت سومین فرزند داگ رابی و ساری است. خواهر بزرگ ‌تر او «آنیا رابی»، برادر بزرگ‌ ترش «لاکلان رابی» و برادر کوچک‌ ترش «کامرون رابی» نام دارند. همگی آن‌ ها توسط مادرشان به‌ تنهایی بزرگ شدند و ارتباط کمی با پدرشان داشتند.
برادر کوچک‌تر او، کامرون تحت تأثیر موفقیت‌های خواهرش تصمیم گرفت که وارد حرفه بازیگری شود و برادر بزرگ‌ تر او، لاکلان نیز به شغل بدلکاری در سینما مشغول به فعالیت است.
او از کالج سامرست در مودگیرابا، کوینزلند استرالیا فارغ‌التحصیل شده است او و خواهر و برادرانش بیشتر وقتشان را در مزرعه‌ای که متعلق به پدربزرگ و مادربزرگشان بود، می‌گذراندند.
قد او 168 سانتیمتر است.
او در سن 17 سالگی تصمیم گرفت که بازیگر شود و به همین خاطر به شهر ملبورن رفت تا بتواند رویایش را به حقیقت تبدیل کند. رابی خیلی زود توانست برای خود نقشی دست و پا کند و طولی نکشید که توانست در 315 اپیزود از سریال محبوب Les voisins نقشی بدست آورد و تبدیل به یکی از بازیگران محبوب این مجموعه تلویزیونی شود. او در سال 2010 به هالیوود راه یافت و پس از نقش کوتاهی که در فیلم درباره ی زمان داشت به عنوان نقش اصلی گرگ وال استریت انتخاب شد.
بیوگرافی و عکس های جدید مارگو رابی بازیگر جذاب هالیوود
مارگو در نقش هارلی کویین در فیلم جوخه انتحار
در سال 2016 در کنار بزرگانی از جمله ویل اسمیت، ویولا دیویس و جرد لتو در فیلم جوخه انتحار در نقش هارلی کویین ظاهر شد.
رابی با ایفای نقش نائومی لاپاگلیا مقابل «لئوناردو دیکاپریو» در فیلمِ نامزد جایزه اسکار «مارتین اسکورسیزی» یعنی گرگ وال‌استریت (The Wolf of Wall Street) به شهرت رسید. او نامزد دریافت جایزه عملکرد و پیشرفت غیرمنتظره در مراسم MTV و تعداد زیادی جایزه دیگر شد.

ازدواج مارگو رابی


رابی با تام آکریلی، دستیار کارگردان بریتانیایی در سال 2013 آشنا شد، این دو در دسامبر 2016 در یک مراسم خصوصی در بایرون، ازدواج کردند و در حال حاضر در لس آنجلس زندگی می کنند. اکرلی مارگوت را در پشت‌صحنه فیلم Suite Française در سال 2013 ملاقات کرد. آکرلی در آن زمان دستیار سوم کارگردان بود.


نکاتی جالبی در مورد زندگی مارگو رابی


در سال 2012 در مجله Inside film او در فهرست 25 استعداد برتر استرالیایی قرار گرفت.
در فهرست صد زن زیبای مجله ماکسیم در سال 2014، رتبه 22 را به دست آورد.
اولین شهری که هنگامی‌که به آمریکا مهاجرت کرد و در آن ساکن شد، نیویورک است و طرفدار تیم هاکی نیویورک رنجرز است.
بعد از پایان فیلم‌ برداری Suicide Squad، رابی ژاکت و چوب بیس‌بال هارلی را به‌عنوان یادگاری برداشت.
رابی پیش از شروع فیلم‌برداری Suicide Squad، به مدت6 ماه به تمرین و آماده‌سازی برای نقش پرداخت. تمرینات روزمره او شامل ژیمناستیک، بوکس، تیراندازی، بندبازی و حبس کردن نفسش برای مدت 5 دقیقه در زیر آب می‌شد.
نقش رابی در سریال همسایه‌ها در ابتدا قرا بود که تنها یک نقش مهمان باشد، اما نویسندگان سریال آن‌ چنان از او خوششان آمد که به‌سرعت نقش او را به یک نقش ثابت سریال تبدیل کردند. او از سال 2008 تا 2011 در این سریال به ایفای نقش پرداخت.
او طرفدارانش را رابر (Robber) می‌نامد.
او از دستمزدی که برای فیلم گرگ وال‌استریت گرفت، پول رهن خانه مادرش را پرداخت کرد.
رابی در نوامبر 2016 خانه مجردی که همراه با چند همخانه در لندن زندگی می‌کرد را ترک کرد و به لس‌آنجلس امریکا مهاجرت کرد.
موهای مارگو به‌طور طبیعی مشکی است؛ اما او شروع به بلوند کردن آن‌ها نمود وقتی متوجه شد به‌عنوان یک بازیگر، او را با موی بلوند بیشتر دوست دارند.
رابی زمانی که در کالج سامرست کویینزلند به تحصیل مشغول بود، در سه شغل به طور هم زمان کار می کرد و این مشاغل شامل خرده‌فروشی، منشی‌گری، فروش تخته موج و کار در غذای فوری می‌شد. بعد از فارغ‌التحصیلی از کالج، او به ملبورن رفت تا بازیگری را به‌طور تمام‌وقت دنبال کند.

او پیشنهاد مجله پلی بوی برای مدلینیگ برهنه را رد کرد؛ او اعلام کرد که جز برای مواردی که اهداف هنری دارند، برهنه نخواهد شد.
او در سن 8 سالگی دوره‌های فعالیت در سیرک را گذارندِ بود و گواهینامه بندبازی را در سن ۸ سالگی به دست آورد. او از این تجربیاتش سال‌ها بعد در هنگام فیلم‌برداری فیلم Suicide Squad استفاده کرد.
گریم رابی برای نقش هارلی کویین حدود سه ساعت طول می‌کشید چون بدن او را با رنگ سفید رنگ می کردند و حدود20 تتوی موقت را روی بدن او می کشیدند.
او همیشه یک سکه را که مادرش برای خوش‌شانسی به او داده است را همراه خود دارد.
برادر او، کامرون یک مجری تلویزیونی است و تا به حال چندین بار با خواهرش مصاحبه کرده است.

advertising