نامزدی بلا حدید مدل مشهور آمریکایی با دویکند خواننده کانادایی

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/03
نامزدی بلا حدید مدل مشهور آمریکایی با دویکند خواننده کاناداییبه نوشته ی رسانه ها بلا حديد و دویکند که حدود یک سال از جدایی آن ها می گذرد. این دو در نوامبر 2016 به دلیل مشغله کاری از هم جدا شدند. حالا دوباره در کنار هم بازگشته اند و قرار است به زودی باهمدیگر نامزدی کنند. دویکند در طول این یک سالی که از بلا حدید جدا شده بود با سلنا گومز خواننده مشهور در رابطه بود.
نامزدی بلا حدید مدل مشهور آمریکایی با دویکند خواننده کانادایی

عکس دویکند و سلنا گومز


ايبل مکنن تسفی زاده 16 فوریه 1990 نامزد بلا حدید که بیشتر با نام هنری دویکند شناخته شده است خواننده، ترانه سرا و آهنگساز کانادایی است.

بلا حدید کیست


بلا حدید مدل زیبای مشهور متولد 9 اکتبر 1996در لس آنجلس با نام کامل ایزابلا خیر حدید یک مانکن اهل ایالات متحده آمریکا است. او از تبارفلسطینی و هلندی است. مادر او یک هلندی ‌تبار که مانکن است و پدرش محمد حدید یکی از ثروتمندان اهل فلسطین می‌ باشند. قد بلا حدید 174 سانتی متر است.
او مدلینگ را از سن 16 سالگی شروع کرده و در فشن شوی برند های معتبری از جمله ورساچه، گوچی، شنل و دیور حضور داشته است. بلا در سال 2016 به عنوان مدل ویکتوریا سیکرت انتخاب شد.
ثروت بلا حدید حدود 12 میلیون دلار تخمین زده می شود. از نکات جالب توجه در مورد بلا حدید این است که این مدل مشهور مسلمان است و در جایی بیان کرده که به مسلمان بودن خود افتخار می کند.
advertising