مدل لباس و جواهرات برتر مراسم مت گالا 2018

مد و زیباییسایر

- 97/08/27
مدل لباس و جواهرات برتر مراسم مت گالا 2018مراسم مت گالا Met Gala یکی از بزرگترین مراسم مد و لباس می باشد که هر ساله به نفع موزه ی متروپولیتن در زمینه ی مد و لباس برگزار می گردد. این رویداد هنری در زمینه فیلم و موسیقی از سال 1971 برگزار شده است و همچون دیگر مراسم دنیای مد، بر روی فرش قرمز برگزار می شود و بهترین ها و بدترین های دنیای مد در این مراسم به تصویر کشیده می شوند. تقریبا تمام سلبریتی های معروف جهان در این مراسم شرکت می کنند و با پوشش های متفاوت و گاها عجیب و غریب ظاهر می شوند. جواهرات و لباس های مراسم مت گالای امسال حقیقتا هنری بود. گوشواره های مرسوم و سنگ های غیر معمول، دستبندها و انگشترهای خیره کننده، تعدادی از بهترین جواهرات و لباس های به کار رفته در این مراسم را در این مقاله جمع آوری کرده و می توانید آن ها را مشاهده کنید.
مدل لباس و جواهرات برتر مراسم مت گالا 2018

سلنا گومز در مراسم مت گالا2018Selena Gomez



ایده طراحی لباس سلنا گومز از یک نقاشی معروف از ادوین لانگ به نام "شهبانوی پارسی" گرفته شده است. لباس سلنا گومز از برند Coach بوده و جواهرات او از برند Tiffany & Co هستند.

بلیک لایولی در مراسم مت گالا 2018Blake Lively



لباس زیبا و فاخر او از برند Versace و کفش هایش از برند Michael Kors است. قیمت لباس و جواهرات او چیزی در حدود 2 میلیون دلار است.

جنیفر لوپز در مراسم مت گالا 2018Jennifer Lopez



او با لباسی از برند Balmain، کفش هایی از برند Jimmy Choo و جواهراتی از برند Tiffany & Co در مراسم مت گالا 2018 حضور داشت.

جی جی حدید Gigi Hadidدر مراسم مت گالا2018



گوشواره جی جی حدید Gigi Hadid از برند لورین شوارتز Lorraine Schwartz و لباسی با طراحی الهام گرفته شده از طاووس

کندال جنر در مراسم مت گالا 2018 Kendall Jenner


گوشواره کندال جنر Kendall Jenner از برند تیفانی Tiffany & Co در مت گالا و لباسی جامپ سوت یا همان اورال به رنگ سفید2018
advertising