سوفیا هدجی پنتلی مدل یونانی که به خاطر ظاهر متفاوتش معروف شد

مجلهسلبریتی ها

- 97/08/30
سوفیا هدجی پنتلی مدل یونانی که به خاطر ظاهر متفاوتش معروف شدسوفیا هدجی پنتلی «Sophia Hadjipanteli» ستاره و مدل یونانی است که بخاطر ظاهر متفاوتش به شهرت رسیده است. سوفیا 21 ساله است در حرفه مدلینگ مشغول به کار است.
سوفیا دانشجوی رشته بازاریابی ست و در کنار آن به عنوان مدل برای مجلاتی چون «Vogue» نیز کار کرده است. چیزی که موجب شهرتش شده فرم ابروهای متفاوت او که پر و به هم پیوسته هستند است. این ستاره یونانی در اینستاگرام 180 هزار فالور دارد.
سوفیا هدجی پنتلی مدل یونانی که به خاطر ظاهر متفاوتش معروف شد
هدجی همیشه به خاطر ظاهرش مورد اذیت و آزار همکلاسی هایش قرار می گرفت، او قد کوتاهی داشته و چاق بوده و سبک لباس پوشیدنش مورد پسند هرکسی نبود.از این رو اعتماد به نفس پایینی داشت. اما مادرش اعتماد به نفس دوباره را به او بازگرداند. سوفیا نیز تصمیم گرفت که ظاهر خودش را آن طور که هست دوست بدارد. از این رو او به مدل ابروهایش دست نزد و در نهایت با همان ظاهر طبیعی اش مورد توجهمردم قرار گرفت.البته سوفیا موهای خود را رنگ می کند اما اصلا به رنگ و مدل ابروهایش دست نزده است.او خیلی به آرایش کردن علاقه ندارد.

مدل ابروهای پیوندی سوفیا همان مدل قجری در زمان قدیم در ایران است که مد بوده و یک زیبایی و آپشن مثبت برای دختران دم بخت محسوب می شد.
سوفیا , مدل یونانی می‌گوید برای من سلیقه خودم مهم هست و این مدل پیوندی و پهن را دوست دارم و می‌دانم احتمالا مورد پسند و باب سلیقه خیلی از افراد نباشم, اما من همینم که هستم و میخواهم این مدل باشم.من به این شکل و با این مدل ابرو هستم و ظاهر خود را دوست دارم و هرکس سلیقه خودش را دارد.
advertising