سحر تبار معروف به سحر تبر عروس مرده اینستاگرام کیست

مجلهسایر

- 97/08/19
سحر تبار معروف به سحر تبر عروس مرده اینستاگرام کیستسحر تبار (tabbar) معروف به سحر تبر متولد 3 اسفند 1376 در تهران می باشد
چهره متفاوت و ترسناک او در مدت کوتاهی طرفداران زیادی را دور هم جمع کرده است، بعد از ماجرای دنیا جهانبخت مدت ها بود سوژه ای برای فعالین همیشه در صحنه فضای مجازی دست و پا نشده بود ولی حالا این دختر سوژه جدیدی برای کاربران فضای مجازی شده است.
وی بیش تر با انتشار دابسمش از آهنگ های مورد علاقه اش در شبکه یوتیوب طرفدار پیدا کرده بود
شایعات محتلفی برای چهره عجیب سحر تبر ساخته شده است. عده ای معتقدند که او عمل زیبایی انجام داده اما عمل او موفقیت آمیز نبوده و باعث تغییر قیاقه اش شده، عده ای نیز می گویند او به خاطر شکست عشقی که خورده می خواهد خودش را شبیه عروس مرده در بیاورد، و دیگرانی هستند که معتقدند وی به دلیل بیماری آنورکسیا که فکر می کند چاق است به شدت خودش را لاغر کرده است.
اما واقعیت چیز دیگری است . تا یکسال پیش چهره واقعی سحر تبر در شبکه های اجتماعی انتشار یافته است و هر چه اتفاق افتاده در چند ماه گذشته است، او با کمی لاغر شدن و استفاده از گریم و فتوشاپ سعی در متفاوت نشان دادن خود است و این عکس های عجیب را ساخته و منتشر کرده است.
در تمام عکس های اوفتوشاپ نقش اصلی را داشته و خیلی هم حرفه ای عمل نکرده است، جزئیاتی فراوانی از کج کوله شدن پاها و خمیدگی دیوار در عکس ها همه نشان دهنده خلاقیت هنری وی می باشد !

فالوورهای سحر تبر


سحر تبر در مدت کوتاهی فالورهای شبکه اجتماعی اش را نزدیک 200 هزار نفر رسانده، بشدت در این اواخر شاکی بود که پشت سرش حرف زیاد است ولی حالا از اینکه سر زبان ها افتاده خوشحال است و دوست ندارم پیگر شایعات پشت سرش باشد
در واقع او موفق شده است به آنچه می خواهد برسد. او با کمی فکر و تلاش در مدت کوتاهی هزاران نفر را فالور خود کرده و به هدفی که می خواسته رسیده است و به زودی با روند مشهور شدنش شاهده تبلیغات گسترده در شبکه های اجتماعی وی خواهیم بود.
advertising