جنید احمد جوانی که پادشاه سلفی اینستاگرام لقب گرفت

مجلهسایر

- 97/08/08
جنید احمد جوانی که پادشاه سلفی اینستاگرام لقب گرفتپادشاه سلفی اینستاگرام ، جنید احمد، مرد 22 ساله ی اهل پیتربورو – انگلستان است که شیفته ی گرفتن سلفی است. او می تواند روزانه بیش از سه ساعت را صرف آماده کردن خود برای عکس های سلفی کند و مدعی است روزانه بیش از 200 عکس از خود گرفته و بهترین آن ها را در پیج اینستاگرام خود به اشتراک می گذارد.
این جوان که قبلا هنرجوی فشن و مدل بوده، هر روز مانند یک جلسه ی عکس برداری حرفه ای رفتار می کند و حتی خودش را “پادشاه سلفی” می نامد. وی برای اطمینان از آن که همیشه در همه عکس هایی که به اشتراک می گذارد، بهترین باشد هر هفته از خدمات زیبایی پوست استفاده کرده، ابروهایش را مرتب می کند و ساعت ها در جلوی آینه به گریم می پردازد.
او در حال حاضر 50000 فالور در اینستاگرام دارد.
او در طول سال ها، از خدمات زیبایی نظیر روکش های دندانی، پروتز چانه، پروتز گونه، پروتز خطوط آرواره، پرتز لب ، بوتاکس زیر چشم و روی سر ، تاتوی ابرو استفاده کرده است.
جنید مدعی است همه ی این کارها را برای جلب کردن توجه ها به او در شبکه اجتماعی انجام داده است.
او می گوید: وقتی یک عکس پست می کنم، در عرض همان یکی دو دقیقه ی اول حدود 100 لایک دریافت می کنم و این را دوست دارم.
اعتیاد جنید احمد به سلفی شباهت بسیار زیادی به یک شهروند انگلیسی به نام دنی بومن دارد که وی نیز قبلا روزانه حدود 200 سلفی می گرفت. ولی متوجه شد سلفی او تبدیل به یک اعتیاد شده و توانست با کمک گرفتن، این عادت را ترک کند.
advertising