بیوگرافی فاطیما بهارمست بازیگر جوان سینما و تلویزیون

مجلهسلبریتی ها

- 98/11/29
بیوگرافی فاطیما بهارمست بازیگر جوان سینما و تلویزیونفاطیما بهارمست متولد 10 تیر 1375 در تهران، بازیگر است. دیپلم رشته کارگردانی از هنرستان سوره و لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا دارد، از اجرا و تئاتر شروع کرد و حالا در تلویزیون و سینماست.
بیوگرافی فاطیما بهارمست بازیگر جوان سینما و تلویزیون

اولین اجرا فاطیما بهارمست در 6 سالگی


در سال 1382 وقتی تنها 6 سال داشت بصورت اتفاقی وارد برنامه عمو پورنگ با اجرای داریوش فرضیایی شد و کارش را بعنوان کوچکترین مجری شروع کرد.

ماجرای کشف استعداد فاطیما بهارمست


ماجرای این کشف استعداد به این شکل بود : چون برنامه عموپورنگ را دوست داشتم، روزی یک نقاشی كشیدم و برای آن برنامه فرستادم، برحسب شانس از بین آن همه نامه، نامه مرا باز كردند و تماس گرفتند تا در مسابقه شركت كنم. بعد از اینکه تهیه کننده تلفنی با من صحبت کرد پرسید واقعا 6 سال داری ؟! باورشان نمی شد تا اینکه به پدرم گفتند او را فردا به دفتر بیاورید تا ببینیم. ما هم رفتیم، از من پرسیدند اگر بخواهی مانند یک مجری اجرا كنی چه می‌ گویی و من هم هرچه را كه قبلا در تلویزیون دیده بودم و در یادم مانده بود، برایشان اجرا كردم. و اینطوری بود که وارد کار اجرا با عموپورنگ شدم.

اجرای دو برنامه فاطیما بهارمست


من فقط دو جلسه با عموپورنگ همكاری كردم، اما برغم اجراهای متعدد دیگر و حتی چند تجربه بازیگری، تمام ایران همان دو جلسه را یادشان است. من اولین و آخرین مجری كودک تا اینجای كار هستم، حتی امیرمحمد متقیان هم كه چند سال كنار عموپورنگ بود، بیشتر بازی می‌ كرد و اجرای مستقیم نداشت

شروع بازیگری فاطیما بهارمست


یکسال بعد از تجربه اجرا با مجموعه ماجراهای چموش و خموش در سال 1383 وقتی 7 ساله بود جلوی دوربین رفت تا اینکه سال 84 در سریال راه شب بازی کرد.

شهرت فاطیما بهارمست


بازی در سریال حلقه سبز به کارگردای ابراهیم حاتمی کیا و ساعت شنی او را باتجربه کرد تا اینکه سال 1393 با سریال آخرین بازی به شهرت رسید.

ذوق زدگی فاطیما بهارمست


وقتی قرار بود قسمت اول سریال آخرین بازی پخش شود، حال عجیبی داشتم، حتی نزدیک بود زیر سرم بروم، نمی‌ دانستم باید چه‌ كار كنم. تمام مدت جلوی تلویزیون ایستاده بودم و حتی نمی‌ توانستم بنشینم.

بازگشت به تلویزیون فاطیما بهارمست


خانم بهارمست بعد از 5 سال دوری از تلویزیون در زمستان سال 98 با سریال از سرنوشت در کنار دارا حیایی به قاب تلویزیون بازگشت.

جوایز فاطیما بهارمست


- جایزه منتخب بازیگری در استان تهران برای بازیگر نقش اول در "نمایش داستاهای ناتمام "
- جایزه بهترین مجری نوجوان صداوسیما در سال 1393
- جایزه بهترین نقش خوان زن جشنواره نمایشنامه خوانی جوان برای نمایشنامه خوانی "کبوتری ناگهان "
- جایزه بهترین نقش خوان جشنواره کاووسیه برای نمایشنامه خوانی "کبوتری ناگهان "

فیلم های سینمایی فاطیما بهارمست


1391 درخت سیب

سریال های تلویزیونی فاطیما بهارمست


1383 ماجراهای چموش و خموش
1384راه شب
1385حلقه سبز
1385 آلبوم جادویی
1386ساعت شنی
1387پاتوق
1391 بیدارباش
1392 قاب خاطره
1393 آخرین بازی

کارگردانی فاطیما بهارمست


1391 مستند حسینیه
1391 فیلم کوتاه حیرانی
1392 فیلم کوتاه راز نقاشی من

تئاتر فاطیما بهارمست


1391 داستان های ناتمام
1392 نمایشنامه خوانی مرده شور
1393 نمایشنامه خوانی کبوتری ناگهان
advertising