بیوگرافی مریم ماهور مجری برنامه حالا خورشید

مجلهچهره ها

- 97/09/27
بیوگرافی مریم ماهور مجری برنامه حالا خورشیدمریم ماهور مجری تلویزیون متولد 30 آبان 1377 در تهران است. وی دانشجوی کارشناسی رشته مهندسی عمران در دانشگاه تهران است. نام اصلی مریم ماهور مریم محمدی است که با نام مریم ماهور در تلویزیون حضور پیدا کرده است. مریم ماهور در یک خانواده چهار نفره به دنیا آمده و فقط یک برادر دارد.
بیوگرافی مریم ماهور مجری برنامه حالا خورشید

آغاز فعالیت حرفه ای مریم ماهور


مریم ماهور فعالیت خود را از طریق گذراندن دوره اجرا در مدرسه عالی رسانه شروع کرد و مدتی در دانشکده حضور داشته است. وی از طریق پرویز نشاط که از مجریان برنامه حالا خورشید است برای اجرا برای این برنامه به رضا رشیدپور معرفی شد. وی پس از تست مورد قبول قرار گرفت و به عنوان یکی از مجریان برنامه حالا خورشید در استودیوی زنده مشغول به فعالیت است.
مریم ماهور در مقطع راهنمایی نیز مشغول به تدریس است. مریم محمدی قسمت برنامه از این ورا را برعهده دارد و با صدای پرانرژی خود مورد توجه کابران و مخاطبان برنامه حالا خورشید قرار گرفت.

عکس مریم ماهور مجری برنامه حالا خورشید



ازدواج و همسر مریم ماهور


مریم محمدی ملقب به مریم ماهور ازدواج نکرده و مجرد است. وی علاوه بر اجرا و تدریس در زمینه ورزش نیز فعالیت دارد. ورزش های مورد علاقه او کیک بکس، فوتبال و شنا هستند. او در اینستاگرام نیز فعالیت دارد.
با توجه به اجرای فوق العاده او و اولین فعالیت او در تلویزیون انتظار می رود که آینده درخشانی در انتظار این مجری توانا و پر انرژی باشد.
advertising