صحبت های السا فیروز آذر در مورد کارگردانی

مجلهسلبریتی ها

- 97/10/22
صحبت های السا فیروز آذر در مورد کارگردانیالسا فیروز آذر متولد 25 شهریور 1362 در تهران، کارگردان و بازیگر و منشی صحنه، نویسنده سینما و تلویزیون ایران است.

السا فیروز آذر بازیگر سینما و تئاتر در اولین تجربه کارگردانی خود اظهار کرد: نمایش«هزار و یک تو» از پنج‌شنبه 13 دی‌ماه در عمارت نوفل لوشاتو با حضور تهمینه میلانی به روی صحنه رفته است و تا 15 بهمن ادامه دارد. من از دوازده سال پیش تا امروز فیلم‌های کوتاه زیادی ساخته‌ام و علاقه زیادی به کارگردانی تئاتر داشتم، تصمیم گرفتم در چند نمایش بازی کنم تا اطلاعات زیادی کسب کنم و با تجربه کافی پا به عرصه کارگردانی تئاتر بگذارم.

وی در ادامه از سختی‌های کارگردانی تئاتر گفت: من تجربه خیلی سختی را در کارگردانی نمایش«هزار و یک تو» پشت سر گذاشته‌ام. خداروشکر بعد از گذراندن این سختی‌ها خوشحالم که نمایش «هزار و یک تو» بعد از چند اجرا مورد استقبال قرار گرفت و تقریبا به چیزی که در ذهنم بود، رسیدم اما همیشه با ایده‌آل فاصله داریم.

السا فیروز آذر افزود: نمایش «هزار و یک تو» اولین تجربه من در اجرای تئاتر با 26 بازیگر است. نوشتن آن سه سال زمان برد و فکرم را به خود اختصاص داد؛ و حالا اجرایش روحم را نیرویم از گروه دوست داشتنی‌ام است و اطمینان و گرمای قلبم هم.
advertising