صحبت های حمید گلی در مورد تئاتر

مجلهسلبریتی ها

- 97/10/09
صحبت های حمید گلی در مورد تئاترحمید گلی در 10 فروردین 1348 در تهران به دنیا آمد. او در مجتمع آموزشی سینما در رشته کارگردانی و بازیگری فارغ‌ التحصیل شد و از سال 1364 به صورت حرفه‌ای در صحنه تلویزیون به فعالیت پرداخت.

حمید گلی از بازیگران سینما، تئاتر و تلویزیون که این روزها در تئاتر «مردی به نام اوهه» که در عمارت «نوفل‌ لوشاتو» روی صحنه رفته‌است، ایفای نقش می‌کند، در گفت‌وگویی با ایسنا درباره حضورش در این نمایش که 14+ است، بیان کرد: ما در در این سالها به دلیل فعالیت مستمرمان برای گروه سنی کودک و نوجوان بیشتر در آن حوزه شناخته شدیم اما در حقیقت ما شروع فعالیت‌مان در حوزه بزرگسال بوده است، با این اوصاف حضورمان در این نمایش تجربه جدیدی بود که بعد از سال‌ها دوباره کار جدی انجام می‌دهیم.

او یادآور شد: نمایشنامه این اثر برای سال 1965 در لهستان است و نگاه خاصی به جریانات اجتماعی سیاسی آن دوران دارد. این تضاد موجود در نمایشنامه علاوه بر آنکه بسیار جذاب بود، اما سختی‌های خاص خودش را هم دارد به همین دلیل برای ما فرصتی شد تا تجربه‌ای جدید داشته باشیم و این فرصت را مغتنم بشماریم.

این هنرمند که یکی از عموهای فیتیله‌ای است، درباره حضور علی فروتن و همبازی شدن با او در این نمایش توضیح داد: حضور هر دوی ما در این نمایش اتفاقی نبوده بلکه آقای سروری‌نژاد کارگردان این اثر، با هردوی‌مان صحبت کرد و در جریان این نمایش قرار گرفتیم و بعد از مشورت تصمیم گرفتیم در این پروژه با هم حضور داشته باشیم. با این حال نقش محوری در این نمایش را آقای فروتن بر عهده دارند و با تمام شخصیت‌ها درگیر هستند و همبازی شدن ما در این تئاتر زمان کوتاهی را به خود اختصاص داده است، علاوه بر آن هنرمندان حاضر در این نمایش بسیار حرفه‌ای و توانمند هستند و در شاخه‌های مختلفی مانند رادیو و تلویزیون نیز فعالیت داشته‌اند.
advertising