درآمد سلبریتی ها و افراد معروف از اینستاگرام چقدر است

مجلهسلبریتی ها

- 98/05/04
درآمد سلبریتی ها و افراد معروف از اینستاگرام چقدر استاینستاگرام یک شبکه اجتماعی محبوب است که در سراسر جهان کاربران زیادی از آن استفاده می کنند. این شبکه اجتماعی محبوب موجب ایجاد فضایی مناسب برای ایجاد کسب و کار و درآمدزایی شده است. در اینستاگرام سلبریتی ها نیز مانند سایر افراد پیج های شخصی را ایجاد کرده اند. با توجه به معروف بودنشان کاربران زیادی صفحه این سلبریتی ها را دنبال می کنند.

شاید برایتان جالب باشد که سلبریتی ها نیز از پیج شخصی خود درآمد کسب می کنند.
افراد مشهور از شرکت‌ها و برندهای مختلف برای نمایش و به اشتراک‌گذاری پست های تبلیغی مبالغی را دریافت می‌کنند. در ادامه نام سلبریتی هایی را که بیش ترین درآمد را از اینستاگرام دارند منتشر کرده ایم:
درآمد سلبریتی ها و افراد معروف از اینستاگرام چقدر است

کایلی جنر مدل معروف آمریکایی


گفته شده کایلی جنر در سال 2018 میلادی برای به اشتراک گذاشتن هر یک پست تبلیغی در پیج شخصی خود در اینستاگرام، مبلغی تا سقف یک میلیون دلار از شرکت های مختلف دریافت کرده است. این در حالیست که این رقم در سال 2018 رقمی معادل 400 هزار دلار به ازای هر پست بوده است.
تعداد فالورهای کایلی جنر طبق آخرین آمار 112 میلیون نفر بوده است.

سلنا گومز بازیگر و خواننده مشهور


سلنا گومز مبلغی حدود 800 هزار دلار در سال 2018 به ازای اشتراک هر یک پست تبلیغی در اینستاگرام دریافت کرده که در سال قبل از آن، این رقم 550هزار دلار بوده است.
تعداد فالوورهای سلنا گومز 139 میلیون نفر گزارش شده است.

کریستیانو رونالدو بازیکن مشهور پرتغالی


این ستاره مشهور پرتغالی که جزو ثروتمندترین بازیکنان فوتبال نیز است در سال 2018 به ازای انتشار هر یک پست تبلیغاتی در اینستاگرام گرفته است، ۷۵۰ هزار دلار بوده است؛ وی در سال 2017 حدود 400 هزار دلار برای یک پست تبلیغی دریافت کرده است.
تعداد فالوورهای رونالدو، ۱۳۷ میلیون نفر گزارش و اعلام شده است.

کیم کارداشیان بازیگر و مدل معروف هالیوود


نرخ انتشار هر پست تبلیغاتی بر روی اکانت اینستاگرامی کیم کارداشیان در سال ۲۰۱۸، ۷۲۰ هزار دلار و در سال ۲۰۱۷، ۵۰۰ هزار دلار بوده است.
تعداد فالوورهای اینستاگرامی وی ۱۱۴ میلیون نفر اعلام شده است.

بیانسه خواننده معروف


بیانسه یک خواننده مشهور هالیوودی است که در سال گذشته به ازای انتشار هر یک پست تبلیغاتی در اینستاگرام خود ۷۰۰ هزار دلار دریافت کرده این در حالیست که در سال ۲۰۱۷، ۴۰۰ هزار دلار بدین منظور میگرفته است.
تعداد فالوورهای این خواننده مشهور ۱۱۶ میلیون نفر گزارش شده است.

نیمار دا سیلوا سانتوس ستاره مشهور برزیلی


نیمار که یکی از ستارگان فوتبال برزیل و بازیکن ثروتمند جهان، در سال گذشته به ازای اشتراک گذاری هر یک پست تبلیغاتی در صفحه اینستاگرامی خود مبلغی معادل ۶۰۰ هزار دلار گرفته است.
تعداد فالوورهای وی حدود 100میلیون نفر گزارش شده است.

لیونل مسی ستاره معروف فوتبال آرژانتین


میزان مبلغی که این ستاره آرژانتینی فوتبال، برای هر پست تبلیغی در سال ۲۰۱۸ میلادی گرفته است، نیز ۵۰۰ هزار دلار تخمین و اعلام شده است.
تعداد فالوورهای صفحه اینستاگرامی وی نیز ۱۰۰ میلیون نفر گزارش شده است.
advertising