قابلیت زوم در اینستاگرام

علمی و تکنولوژیفضای مجازی

- 97/09/24
قابلیت زوم در اینستاگراماینستاگرام این روزها یکی از شبکه های اجتماعی محبوب در جهان تبدیل شده است. بسیاری از کاربران در زمان استفاده از این شبکه ی اجتماعی از نبود ویژگی زوم کردن در تصاویر و ویدیوها ابراز نارضایتی می کردند، اما باید بدانیم که اینستاگرام این ویژگی را در اپلیکیشن خود اضافه کرده است. این ویژگی که در واقع قابلیت بزرگنمایی یا zoom عکس است اکنون بر روی دستگاه های iOS فعال شده است. اینستاگرام قول داده است که این ویژگی به زودی در هفته های پیش رو بر روی اندروید نیز فعال شود. احتمالا این شرکت معروف به اشتراک گذاری تصاویر، بر روی برخی دستگاه های اندروید کاربران این ویژگی را مورد آزمایش قرار داده است و هم اکنون برخی کاربران اندروید نیز می توانند از بزرگنمایی در تصاویر خود استفاده کنند.
قابلیت زوم در اینستاگرام
برخی کاربران اندروید نیز بر روی حساب Google+ خود از این ویژگی بهره می برند و احتمالا کسانی که زیر تصاویر در Google+ کامنت می گذارند نیز به این ویژگی دسترسی خواهند داشت. اضافه شدن این قابلیت به اینستاگرام چیز عجیبی نیست و با در نظر گرفتن عمر 6 ساله ی این شبکه ی اجتماعی محبوب که 4 سال از آن را نیز تحت هدایت فیسبوک گذرانده، نباید اینقدر طول می کشید.
برای دانلود آخرین نسخه از اینستاگرام برای دسترسی به این ویژگی جدید، یک سوئیچ به سرور نیاز است و اکنون این امکان فراهم نیست. بنابراین همه کاربران اندروید باید یکی دو هفته منتظر بمانند.
advertising