بیوگرافی بهنوش طباطبایی و ماجرای جدایی او از مهدی پاکدل

مجلهسلبریتی ها

- 98/04/21
بیوگرافی بهنوش طباطبایی و ماجرای جدایی او از مهدی پاکدلبهنوش طباطبایی بازیگر جذاب سینما و تلویزیون ایران متولد 27 اردیبهشت 1360 در تهران است.
وی درای مدرک کارشناسی رشته مهندسی کامپیوتر است. بهنوش طباطبایی تنها یک خواهر به نام تینوش دارد.

وی از جمله بازیگران موفق سینما و تلویزیون ایران است که اخیرا با بازی در فیلم سینمایی ماجرای نیمروز و رد خون بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت.
بیوگرافی بهنوش طباطبایی و ماجرای جدایی او از مهدی پاکدل

آغاز فعالیت حرفه ای بهنوش طباطبایی


بهنوش طباطبایی به خاطر علاقه زیادی که به بازیگری داشت در یک دوره کلاس های بازیگری در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران شرکت گرد. پس از پایان این دوره وی در تئاتر های نمایشی تمریناتی انجام داد. وی اولین بار در سال 1380 وقتی 20 ساله بود با سریال کوی دامون وارد قاب تلویزیون شد. اما خیلی در این سریال دیده نشد. اما یک سال بعد با بازی در سریال مسافری از هند در نقش کتی به شهرت رسید و شناخته شد.
بازی در سریال مسافری از هند سبب شد به او پیشنهادات زیادی بدهند و وی پس از آن در سریال ها و فیلم های سینمایی زیادی به ایفای نقش پرداخت.

ازدواج و همسر بهنوش طباطبایی


بهنوش طباطبایی با مهدی پاکدل بازیگر خوب کشورمان در اسفند 1389 ازدواج کرد. این زوج در سال 85 در فیلم مصائب دوشیزه با یکدیگر آشنا شدند و پس از مدتی تصمیم به ازدواج گرفتند.

ماجرای جدایی بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل


طول عمر ازدواج این زوج هنری 5 سال بیش تر نبود و این دو در سکوت خبری از یکدیگر جدا شدند. طباطبایی و پاکدل تا مدت ها از جدایی خود سخنی نگفتند و هیچ واکنشی به شایعات نشان نمی دانند تا این که بهنوش طباطبایی طی یک مصاحبه خبری از طلاقشان صحبت کرد و موضوع را علنی کرد. در حال حاضر هر دوی آن ها ازدواج مجددی نکرده اند.

نگاهی به زندگی خصوصی و علایق بهنوش طباطبایی


بهنوش طباطبایی خصوصیاتی اخلاقی خاصی دارد. وی صبور و کم حرف است
او اوقات فراغت خود را بیشتر صرف مطالعه می کند
طباطبایی عاشق سفر است.
رنگ مورد علاقه او آبی است
از بازیگران مورد علاقه او آتیلا پسیانی است و علیرضا عصار خواننده مورد علاقه اش می باشند.
در بحرانی ترین شرایط هم بدی ها را با واکنش های تند و خشونت آمیزی که برای دیگران عادی است پاسخ نمی دهد، کسی را قضاوت نکرده و نمی کند
وی در اینستاگرام یک پیج دارد اما خیلی خود را درگیر فضای مجازی نمی کند.
مدتی پیش اعلام کرد که برای یک مدت طولانی به خاطر یک بیماری شنوایی خود را کاملا از دست داده است اما پس از مدتی بهبود پیدا کرده است.

فیلم شناسی بهنوش طباطبایی


ماجرای نیمروز: رد خون
غلامرضا تختی
لابی
زیر سقف دودی
سیانور
کلاغ پر
پسران آجری
مصایب دوشیزه
میکاییل
از یاد رفته
مختارنامه
در مسیر زاینده رود
چاردیواری
و...
advertising