آیا بهنوش طباطبایی دوباره ازدواج کرده است

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/21
آیا بهنوش طباطبایی دوباره ازدواج کرده استبهنوش طباطبایی از بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون ایران است. این هنرپیشه زیبا به تازگی عکسی از خود در اینستاگرام منتشر کرده است و مطلبی را درج نموده که کمی کنجکاو برانگیز است و احتمالا خبر از ازدواج مجدد خود می دهد. وی متن زیر را در صفحه خود منتشر کرده است:
... برای دوست داشتن تو... من زن ترینم.
کاربران و دنبال کننده های او در صفحه مجازی به این پست واکنش نشان دادند و به او برای ازدواج مجددش تبریک گفتند و برایش آرزوی خوشبختی نمودند. البته هنوز هیچ واکنشی از بهنوش طباطبایی نسبت به کامنت های کاربران دیده نشده که این خبر تکذیب می شود یا تایید.
بهنوش طباطبایی متولد 27 اردیبهشت 1360 است. او دارای مدرک کارشناسی در رشته نرم افزار کامپیوتر است. هم چنین یک دوره بازیگری را نیز در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران سپری کرده است. طباطبایی در جدیدترین بازی خود در فیلم سینمایی ماجرای نیمروز: رد خون به ایفای نقش پرداخته است.

علت طلاق بهنوش طباطبایی از مهدی پاکدل


بهنوش طباطبایی در 11 اسفند سال 1389 با مهدی پاکدل که او نیز از بازیگران مطرح ایران است ازدواج کرد. اما این زوج هنری پس از مدتی به زندگی مشترک خود پایان داده و از هم جدا شدند.
ابتدا خبر طلاق این زوج به صورت شایعه پخش شد که هیچ کدام به این شایعات پاسخی ندادند. اما با گذر زمان اتفاقاتی افتاد که این شایعه به حقیقت تبدیل شد. مثلا طباطبایی در اکران فیلم سنمایی سیانور حلقه در دستش نبود و پس از مدتی نیز هر دو عکس های مشترکی را که در صفحه اینستاگرام خود داشتند حذف کردند.
البته موضوع طلاق این زوج پس از گذشت یک سال توسط طباطبایی طی یک مصاحبه تایید شد.
advertising