کدام یک از بازیگران معروف ایرانی به گربه علاقه زیادی دارند

مجلهسلبریتی ها

- 97/08/13
کدام یک از بازیگران معروف ایرانی به گربه علاقه زیادی دارنددر کشور آمریکا که نگه داری از سگ به عنوان یک فرهنگ مرسوم رواج دارد، کارشناسان و جامعه شناسان خود به این نتیجه رسیده اند که نسل بعدی آن‌ها در خطر تهدید کاهش جمعیت قرار گرفته است. در حالی که سیاست گذاری‌ های کلان در کشور‌هایی نظیر آمریکا به سمت تولید مثل و ازدیاد نسل سوق داده می‌ شود و ابزار‌های فرهنگی مانند سینما در اختیار این هدف قرار می گیرند، چهره‌های سینمایی ما به دنبال ترویج فرهنگ جایگزینی حیوان به جای فرزند هستند و به صراحت تبلیغ آن را انجام می‌ دهند.
در ایران برخی سلبریتی ها علاقه ی زیادی به نگه داری از حیوانات دارند. در این مطلب نام چند تن از این بازیگران که علاقه ی خاصی به گربه دارند منتشر شده است.

پانته آ بهرام و مراقبت از دو گربه


سال گذشته آرش ظلی پور در گفتگویی با پانته آ. بهرام درباره ی این که آیا فرزندی دارد پرسید که بهرام پاسخ داد: من بچه ندارم فقط دو تا گربه دارم!

عزاداری هانیه توسلی برای گربه مرحومش


سال گذشته در اتفاقی عجیب هانیه توسلی با انتشار عکس گربه اش در اینستاگرام نوشت: «بخواب مامان جان. بخواب تنها دلخوشیم. بخواب شیرین عسلم. منو ببخش. دیگه آرزویى ندارم. دیگه هیچى نمى خوام از خدا. دیگه بى‌حس شدم. دیگه تموم شدم. فقط منتظرم که زودتر بیام پیشت. همین.»
این پست حواشی زیادی را در فضای مجازی داشت. آن چه که معلوم است این بازیگر به گربه‌ اش وابستگی زیادی داشت.

گربه فرهاد آییش


فرهاد آییش در برنامه ی من و شما در پاسخ به این سوال که چرا هیچ‌ وقت بچه دار نشده گفت: من گربه دارم و بچه ندارم! من از مسئولیت می‌ ترسم و شاید برای این باشد که هیچ‌ گاه پدر نداشتم.

شهره لرستانی برای گربه ی خود زن گرفت


شهره لرستانی درباره این که ازدواج نکرده، گفته است: ممکن است آدم در مقطعی فکر کند که چه خوب بود اگر راه دیگری را انتخاب کرده بودم و فرزند داشتم. البته من خیلی هم تنها نیستم. چندین سال پیش یک گربه به خانه‌ ام آوردم و بعد از مدتی برایش زن گرفتم و حالا 7 گربه پرشین دارم که آن‌ها به اندازه کافی وقتم را می‌ گیرند و مسئولیتم را زیاد کرده‌اند.
بازیگران دیگری مثل بهرام رادان، بهنوش طباطبایی، نیوشا ضیغمی و علی اوجی هم به گربه علاقه خاصی دارند و هر چند وقت یک بار تصاویرشان را در پیج خود در اینستاگرام منتشر می‌کنند.
advertising