پانته آ بهرام به صحبت های منوچهر هادی واکنش نشان داد

مجلهسلبریتی ها

- 97/08/07
پانته آ بهرام به صحبت های منوچهر هادی واکنش نشان دادپس از حاشیه های به وجود آمده در قسمت آخر سریال دلدادگان، ایرج محمدی و منوچهر هادی با اعلام این که صدا و سیما هیچ تغییری در قسمت پایانی سریال نداده، عنوان کردند که پانته آ بهرام سریال به دلیل عدم دریافت مبلغی از دستمزد خود حاضر به نقش آفرینی در قسمت پایانی نشد و به همین خاطر مجبور به تغییر قسمت پایانی سریال شدیم.
پس از این صحبت ها، پانته آ بهرام این گونه پاسخ داد:
قرارداد سریال دلدادگان با من خرداد سال گذشته بسته شد و به من گفتند ممکن است کمی دیرتر از شهریور جلوی دوربین بروم، اما در تعهد این قرارداد هستم و به محض این که نیاز به حضورم در سریال بود، باید حاضر می شدم که این پروسه تا دی ماه طول کشید. بنابراین در این نوع قراردادها تهیه کننده نیز به بازیگر متعهد است که اگر کار هم انجام نشد، بخشی از دستمزد پرداخت شود. اما این دوستان بد قولی کردند و مدت ها من کار نمی‎ کردم اما دریافتی هم نداشتم بنابراین فهمیدم این پروژه از جمله کارهایی است که برای دریافت دستمزد که در واقع حق خودمان است، باید به فشار متوسل شویم.
او گفت: قرارداد من بهمن ماه 96 باید تمام می شد اما تا اردیبهشت 97 تمدید کردم و حتی در قرارداد جدید میتوانستم با توجه به افزایش قیمت دلار و تورم، مبلغ را بیش تر کنم اما ین کار را نکردم اما این بار در قرارداد ذکر کردم که بازی در بخش پایانی کار منوط به تسویه حساب کامل است و همه ی قرارداد های من برای اثبات این حرف ها موجود است.
وی هم چنین افزود:: قرارداد من اردیبهشت ماه تمام شد و هم چنان بخش زیادی از دستمزدم را دریافت نکرده بودم، تهیه کننده می گفت تلویزیون پول نداده من هم پول ندارم. در ادامه ی صحبت با تهیه کننده، با این وجود از آن جا که از قبل هم گفته بودم خرداد امسال یک سفر کاری دارم (که این سفر از یک سال پیش برنامه ریزی شده بود و امکان تعویق وجود نداشت) و چند روز نیستم اجازه دهید از سفر برگردم و بعد، بخش پایانی کار را تصویربرداری می کنیم.
بهرام گفت: ایرج محمدی اول با سفر من مخالفت کرد که من اعلام کردم سفر از پیش، برنامهریزی شده و باید بروم و شما هم تا تیر فیلم بردای دارید بنابراین به بخش پایانی خواهم رسید که در جوابم گفتند ممکن است نشود.
وی ادامه داد: درحالی که روز دوشنبه از سفر برگشتم، این دوستان روز شنبه فیلم برداری کرده بودند و اگر واقعا می خواستند من باشم 2 روز تحمل می کردند که نکردند و من هم هیچ وقت نفهمیدم چرا؟ اما با تمام بد قولیهای مالی باز هم حاضر به همکاری بودم.
بهرام با بیان این که الان آبان ماه است و او هم چنان از این سریال طلبکار است، خاطرنشان کرد: من به عنوان یک بازیگر گزیده کمکار، گاهی ممکن است چند سال بیکار باشم و شاید قرار باشد با دستمزد همین سریال زندگی کنم.
پانته آ بهرام پیش از این در فیلم هایی مانند عاشقانه و تعبیر وارونه ی یک رویا بازی کرده است.
advertising