پیام تسلیت بهنوش طباطبایی در پی درگذشت پدر جواد عزتی

مجلهسلبریتی ها

- 98/01/01
پیام تسلیت بهنوش طباطبایی در پی درگذشت پدر جواد عزتیجواد عزتی بازیگر و کمدین و سوپراستار معروف ایرانی در شب عید در غم از دست دادن پدرش به سوگواری نشسته است.
محمدجواد عزتی متولد 20 دی 1360 در است. این بازیگر 37 ساله که برای اجرای یک نمایش به همراه همسرش در کشورروسیه حضور داشت ساعاتی پیش از عید نوروز 98 پدرش را از دست داد. در پی درگذشت پدر این بازیگر معروف ایرانی بهنوش طباطبایی با انتشار پستی در اینستاگرام خبر درگذشت پدر جواد عزتی را به وی تسلیت گفت. در ادامه متن تسلیت وی منتشر شده است:

متن اینستاگرامی بهنوش طباطبایی و تسلیت به جواد عزتی


جواد جان! برادر جانم!
قلب مثل دريات چه تلاطمى داره از رفتن پدر بزرگوارت?ما در كنارت هستيم برادر ما شريك غمت هستيم برادر...خداوند صبر و آرامش بده به شما و خانواده ى عزيزت...بدون كه پدر با داشتن پسرى مثل تو با آسودگى از اين دنيا سفر كرد...روحشون شاد?

جواد عزتی از سال 75 وارد حرفه بازیگری شد. وی یکی از پولسازترین بازیگران ایرانی در سال 97 شناخته شد. او توانست در کنار رضا عطاران در فیلم هزارپا رکورد فروش فیلم در ایران را به شکل قابل توجهی بالا ببرد. فیلم سینمایی هزارپا پرفروش ترین فیلم سینمایی در تاریخ سینمای ایران است.

از جمله فیلم هایی که وی در آن به ایفای نقش پرداخته است می توان به مجموعه هایی مثل هیچ‌کس، کمربند‌ها را ببندیم، باغ مظفر، سه دونگ، سه دونگ، مرد هزارچهره، چاردیواری، لطفاً دور نزنیم، دست بالای دست، دردسر‌های عظیم و قهوه تلخ اشاره نمود. هم چنین همچنین وی در فیلم طلا و مس ماجرای نیمروز و فرشته‌ها با هم می‌آیند نقش آفرینی کرده‌است.
advertising