فیلم سینمایی چهار انگشت با بازی جواد عزتی آماده نمایش شد

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/10/21
فیلم سینمایی چهار انگشت با بازی جواد عزتی آماده نمایش شد

زمان اکران فیلم سینمایی چهار انگشت


طبق آخرین اخبار فرهنگی و سینمایی ایران کار تدوین فیلم سینمایی چهار انگشت به پایان رسیده است. فیلمبرداری این فیلم سینمایی از مدتی پیش آغاز شده بود و حال در انتظار نوبت اکران آن در سینماهای کشور هستند.فیلم چهار انگشت اولین فیلم محصول مشترک ایران و کامبوج است. هنوز زمان دقیقی از اکران این فیلم منتشر نشده است.

ژانر فیلم سینمایی چهار انگشت


این فیلم در ژانر کمدی اجتماعی ساخته شده است.

داستان فیلم سینمایی چهار انگشت


داستان فیلم چهار انگشت درباره دو نفر است که با هم دوستی صمیمی دارند. آن ها می خواهند که یک کار ناتمام را به سرانجام برسانند به همین خاطر به کامبوج سفر می کنند. اما این سفر آغاز ماجاراهای عجیب برای آن هاست و مشکلات زیادی برای آن ها در طول سفر ایجاد می شود.

بازیگران فیلم سینمایی چهار انگشت


هنوز اطلاعات دقیقی از بازیگران این سریال منتشر نشده است. اما نام جواد عزتی و امیر جعفری به عنوان بازیگران اصلی فیلم به چشم می خورد. جواد عزتی که در این مدت اخیر جزو پرکارترین موفق ترین بازیگران بوده در فیلم های تنگه ابوقریب و هزارپا حضور داشته است. امیر جعفری نیز این روزها درگیر بازی در سریال ممنوعه می باشد.

تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی چهار انگشت


تهیه کننده فیلم چهار انگشت حمید پنداشته است. حامد محمدی نیز کارگردان فیلم سینمایی چهار انگشت است. در کارنامه کاری او ساخت فیلم هایی نظیر اکسیدان و فرشته ها با هم می آیند ثبت شده است.
advertising