عکسی از دوران کودکی الناز شاکردوست بازیگر شبی که ماه کامل شد

مجلهسلبریتی ها

- 98/04/06
عکسی از دوران کودکی الناز شاکردوست بازیگر شبی که ماه کامل شدالناز شاکردوست بازیگر سرشناس کشور متولد 7 تیر 1363 در تهران است. وی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی رشته نمایش و طراحی صحنه از دانشگاه آزاد تهران مرکز و کارشناسی ارشد هنر از دانشگاه لندن انگلستان است.

پدر الناز شاکردوست تاجر ابزار آلات صنعتی و مادرش خانه دار است، دومین فرزند خانواده است یک برادر بزرگتر بنام علی و یک خواهر کوچک تر از خود بنام الیکا دارد
این بازیگر توانای کشور که در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را به خاطر بازی در فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد دریافت نماید به تازگی 35 ساله شده است. وی در اینستاگرام خود به مناسبت روز تولدش عکسی از دوران کودکی خود را منتشر کرده و در توضیحآن از عبارت الناز جنگجو استفاده کرده است. در ادامه عکس الناز شاکردوست را مشاهده می کنید:
عکسی از دوران کودکی الناز شاکردوست بازیگر شبی که ماه کامل شد
الناز شاکردوست بازیگری را با تئاتر دانشجویی شروع کرد
در سال 1382 در سن 19 سالگی توسط کیومرث پوراحمد کارگردان سینما برای فیلم گل یخ از تئاتر کشف شد تا بدین ترتیب اولین تجربه خود جلوی دوربین را بدست آورد

وی با بازی در فیلم های سینمایی عروس فراری سال 84، قاعده بازی سال 86، اتوبوس شب سال 85، کیش و مات در سال 88، دوخواهر، دلخون و … به سوپر استار سینما تبدیل شد. او هم اکنون فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد را روی پرده سینماهای سراسر کشور دارد. شاکردوست، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن را برای این فیلم از جشنواره سی و هفتم فجر دریافت کرد. شاید به دلیل همین موفقیت است که او در پستی اینستاگرامی، برای سی و پنجمین سالگی‌اش، از ترکیب الناز جنگجو استفاده کرده است.
advertising