تیپ خاص و لاکچری الناز حبیبی در اکران خصوصی فیلم ژن خوک

مجلهسلبریتی ها

- 98/01/01
تیپ خاص و لاکچری الناز حبیبی در اکران خصوصی فیلم ژن خوکالناز حبیبی بازیگر جذاب سینما و تلویزیون ایرانی است. وی متولد 21 مرداد در تهران است. این بازیگر سینما و تلویزیون فارغ التحصیل رشته تدوین می باشد. الناز حبیبی از همان دوران کودکی به بازیگری علاقه داشت و در کودکی تئاتر بازی می ‎کرد. او از 1378 همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را آغاز کرد.

خانواده الناز حبیبی در خارج از کشور زندگی می کنند و او تنها در ایران زندگی می کند. مدتی پیش اخباری مبنی بر طلاق وی در فضای مجازی و رسانه ها منتشر شد که طی مصاحبه ای که با او انجام شد وی خبر طلاق خود را تایدد کرد.

الناز حبیبی در فیلم سینمایی ژن خوک به ایفای نقش پرداخته است. این فیلم این فیلم در تاریخ 26 اسفند 1397 در سینماهای ایران اکران شد. در طی برگزاری اکران خصوصی این فیلم سینمایی عوامل این فیلم حضور داشتند که الناز حبیبی با تیپ جذاب و خاص خود سوژه خبرنگاران و عکاسان شد. در ادامه عکس هایی از تیپ جنجالی الناز حبیبی در اکران خصوصی فیلم سینمایی ژن خوک را می بینید:
تیپ خاص و لاکچری الناز حبیبی در اکران خصوصی فیلم ژن خوک

لباس شیک الناز حبیبی در اکران ژن خوک



ژن خوک فیلمی به کارگردانی و تهیه کنندگی سعید سهیلی و نویسندگی سعید سهیلی و احمد کاوری محصول سال1397 است. ژانر این فیلم درام کمدی است.
الناز حبیبی مدتی به خاطر مرگ مادرش به افسردگی دچار شد.
از مله فیلم هایی که وی در آن به ایفای نقش پرداخته است روزگار غریب فاصله ها پرستاران و دردسرهای عظیم می باشند.
advertising