سلنا گومز خواننده مشهور هالیوودی صفحه اینستاگرام خود را بست

مجلهسلبریتی ها

- 98/03/30
سلنا گومز خواننده مشهور هالیوودی صفحه اینستاگرام خود را بستسلنا گومز خواننده و بازیگر مشهور آمریکایی صفحه اینستاگرام خود را با ۱۵۲ ملیون فالوور بست. وی طی مصاحبه ای گفت که این نرم افزار را از روی گوشی خود حذف کرده و فعلا قصد هیج فعالیتی در آن را ندارد.
سلنا گومز درباره تصمیم خود گفت: «اگر من مجبور شوم که از اینستاگرام استفاده کنم یا این که با هوادارانم از طریق آن در تماس باشم، از دیگران می‌خواهم که این کار را برای من انجام دهند.»
او در مورد اینستاگرام می‌گوید: «به نظر من اینستاگرام برای سلامت ما مضر است. من فکر می‌کنم جوانان، که خودم هم جزیی از آن‌ها هستم، وقت زیادی را پای این اپلیکیشن می‌گذرانند. همانطور که اینستاگرام روی من اثری بدی گذاشت، روی بقیه هم می‌گذارد. من به دلیل استفاده زیاد این شبکه اجتماعی، افسرده شدم. من احساس خوبی نسبت به خودم نداشتم. فکر می‌کردم که زشتم، فکر می‌کردم که اندام زیبایی ندارم…»

روان شناسان، اینستاگرام را به عنوان یکی از مخرب‌ترین شبکه‌های اجتماعی روی سلامت روان افراد معرفی کرده‎اند.

سلنا گومز متولد ( ۲۲ ژوئیه ۱۹۹۲) است که در زمینه هنرپیشگی و خوانندگی و طراحی مد فعالیت دارد.
او برای نخستین بار در نقش جایانا در فیلم «بارنی و دوستان ظاهر شد، زمانی که او تنها ۷ سال سن داشت. او بیشتر به خاطرِ بازی در نقش آلکس روسو در مجموعهٔ کمدی «جادوگران محله ویورلی) از شبکهٔ دیزنی به شهرت رسیده‌است. اولین فعالیت او در فیلم سینمایی «بچه‌های جاسوس ۳: بازی باخته» بود.

وی مدتی پیش به بیماری افسردگی دچار شده بود که طی مصاحبه ای علت بیماری روحی ود را شبکه های اجتماعی عنوان کرد.
advertising