خداحافظی جاستین بیبر خواننده کانادایی از دنیای موسیقی

مجلهسلبریتی ها

- 98/01/09
خداحافظی جاستین بیبر خواننده کانادایی از دنیای موسیقیجاستین بیبر خواننده، ترانه‌سرا، آهنگساز، نوازنده وبازیگر معروف کانادایی است. این خواننده جوان در سال های اخیر جزو سلبریتی های پرحاشیه بود. وی قبلا با سلنا گومز رابطه دوستی برقرار کرده بود و پس از چندی از او جدا شد. جاستین ببیر چندی پیش با هیلی بالدوین مانکن آمریکایی ازدواج کرده است. اخیرا زندگی خصوصی وی دچار اشیه هایی شده است. گفته شده که این زوج که به تازگی زندگیمشترک خود را آغاز نموده اند زندگی آشفته ای دارند . حتی شایعه شده که وی با سلنا گومز دوباره رابطه دارد که او این موضوع را تکذیب کرد. او اخیرا اعلام کرده که به خاطر مشکلات روحی به طور موقت از دنیای موسیقی خداحافظی خواهد کرد .

جاستین بیبر خواننده مشهور کانادایی با انتشار پیامی در اینستاگرام خود گفت که به دلیل مشکلات روحی به صورت موقت موسیقی را کنار گذاشته است و برنامه‌ای برای تولید آلبوم جدید یا برگزاری کنسرت ندارد.
او با اشاره به زندگی پر فراز و نشیب خود در سال‌های اخیر، از حمایت و پشتیبانی طرفدارانش در این روزهای سخت و دشوار تشکر کرد.
خداحافظی جاستین بیبر خواننده کانادایی از دنیای موسیقی
جاستین بیبر گفت، در شرایط کنونی و به دلیل افسردگی و ناراحتی های روحی خود، نمی تواند آهنگی را اجرا کند و ترانه های شاد را بخواند
این خواننده پاپ آخرین آلبومش را حدود چهار سال پیش روانه بازار کرد و در میانه تور جهانی خود، به دلایل نامشخصی کنسرت‌هایش را لغو کرد.
جاستین ببیر با تأکید بر این که برخی از مشکلات او ریشه در دوران کودکی دارد، به طرفداران خود اطمینان داد با کمک خانواده، دوستان و مشاوران آگاه، دوره‌های درمانی مختلفی را پشت سر گذاشته و با انرژی مضاعف و قوی تر از قبل به موسیقی باز می گردد.
advertising