بیوگرافی هایلی بالدوین مدل زیبای آمریکایی روسی

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/03
بیوگرافی هایلی بالدوین مدل زیبای آمریکایی روسیهایلی بالدوین مدل پرحاشیه روسی آمریکایی متولد 22 نوامبر 1996 است. پدر هایلی استفن بالدوین از بازیگران سرشناس سینمای هالیوود است. هایلی در تلویزیون نیز فعالیت هایی دارد.
وی در سال 2005، در سن 9 سالگی فعالیت خود را آغاز کرد. ، او در کنار خانواده خود در یک مستند تلویزیونی حضور پیدا کرد. سپس در سال2009 او در یک قسمت از نمایش تلویزیونی Saturday Night Live در کنار عمویش بازی کرد. وی همچنین در چند موزیک ویدیو نیز به ایفای نقش پرداخته است.
بیوگرافی هایلی بالدوین مدل زیبای آمریکایی روسی
هایلی در کنار پدرش زندگی کرده و در خانه درس خوانده است. او تا اواخر دوره نوجوانی خود در آموزشگاه رقص باله تمرین می کرد اما به خاطر آسیب فیزیکی که دید نتوانست آن را دنبال کند.
هایلی بالدوین مدل جذاب و سرشناس روسیه توانست در سال 2017 عنوان زیباترین و جذاب ترین زن سال را از آن خود کند. این لقب از طرف مجله ماکسیم به او داده شد. قذ این مدل زیبا 171 سانتیمتر است.
هایلی بالدوین با شرکت هاي تبلیغاتی زیادی کار کرده هست و در نظرسنجی های تلویزیون پس از سلنا گومز جزو پرطرفدارترین مدل های مطرح می باشد.

ماجرای نامزدی هایلی بالدوین با جاستین بیبر چیست


این روزها در دنیای عشق و عاشقی ستاره های هالیوود سخن از رابطه عاشقانه هایلی بالدوین و جاستین بیبر است؛ این دو پس از قهر و آشتی های فراوان سپس باهم به طور رسمی نامزد کردند. اکنون چهار سال از زمانی که هایلی بالدوین ارتباطش با جاستین ببیبر را غیر عاشقانهو فقط در حد دوستی ساده نامیده بود گذشته, و آن ها نامزدی شان را به طور رسمی اعلام نموده اند. بیبر ستاره موسیقی و فشن مدتی با سلنا کومز ارتباط داشت. هایلی پس از نامزدی با جاستین فامیلی خود را از بالدوین به هایلی بیبر تغییر داد. حال بایددید این رابطه عاشقانه به ازدواج منجر خواهد شد یا اینکه هایلی هم به سرنوشت دوست دخترهای قبلی جاستین دچار می شود.

هایلی یک شخصیت فعال و پرطرفدار در حوزه رسانه های اجتماعی است و حساب کاربری او در اینستاگرام بیش از 12 میلیون فالوور دارد.

advertising