واکنش سارا صوفیانی به اختلاف سنی 28 ساله با همسرش

مجلهسلبریتی ها

- 98/03/06
واکنش سارا صوفیانی به اختلاف سنی 28 ساله با همسرشسارا صوفیانی متولد بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد 26 فروردین 11364 در مشهد است. وی فارغ التحصیل دکترای رشته تاریخ و تمدن اسلامی و رتبه 2 فوق لیسانس همین رشته از دانشگاه پیام نور تهران است. سارا صوفیانی علاوه بر بازیگر تهیه کننده نیز می باشد.
این هنرپیشه ایرانی در سال 1389 در سن 25 سالگی با امیرحسین شریفی تهیه کننده سینما و تلویزیون ازدواج کرد، این زوج با داشتن 28 سال اختلاف سن، زوج خوشبختی هستند.
میرحسین شریفی متولد 5 اردیبهشت 1336 در اصفهان است.وی در سال 1368 با تهیه کنندگی فیلم شب دهم وارد این عرصه شد و در نهایت با تاسیس شرکت فیلمسازی آفاق فیلم بصورت جدی تهیه کنندگی را پیش گرفت.
به تازگی سارا صوفیانی ب مناسبت دهمین سالگرد ازدواج خود پستی را در اینستاگرام خود منتشر کرده که در ادامه آن را می خوانید:
واکنش سارا صوفیانی به اختلاف سنی 28 ساله با همسرش
سارا صوفیانی در صفحه اینستاگرام خود این گونه نوشت:
سلام به همه عزیزان ، امروز دهمین سالگرد ازدواج ما است و ما همچنان در سفر هستیم در شهر زیبای فرانکفورت. میخواستم بهتون بگم که این10 سال برای من به اندازه 10 روز گذشت ، برای همه شما از صمیم قلب یک زندگی با عشق آرزو میکنم.

امیرحسین شریفی هم در ادامه صحبت های همسرش سارا صوفیانی دز پاسخ به صحبت های دیگران درباره اختلاف سنی زیاد خود این گونه گفت :من هم سلام عرض میکنم خدمت شما و به سارا سالگرد ازدواجمون رو تبریک میگم این 10 سال اگر برای ایشون10 روز گذشت برای من به اندازه 5 روز گذشته و من برای شما آرزو میکنم که کنار هم خوب و شاد باشید و ما کاری به حرف کسی نداریم و ما زندگیمون رو میکنیم و دوست داریم همه خوب و شاد باشند و در زندگی کسی هم دخالت نمیکنیم.
advertising