اختلاف سنی بازیگران ایرانی با همسرشان چقدر است

مجلهسلبریتی ها

- 97/10/05
اختلاف سنی بازیگران ایرانی با همسرشان چقدر استزندگی شخصی و خصوصی بازیگران همیشه مورد توجه مخاطبان بوده است و طرفداران هنرپیشه ها و چهره های مشهور همیشه دوست دارند که اطلاعات بیش تری از زندگی شخصی آن ها بدانند . یکی از موارد مورد علاقه مخاطبان همسران بازیگران و ازدواج آن هاست. در این مطلب قصد داریم اختلاف سنی تعدادی از بازیگران با همسرانشان را برای شما درج کنیم. جالب است بدانید نام بازیگرانی که درج کرده ایم اختلاف سنی نسبتا بالایی با همسران خود دارند. با این وجود خیلی خوشبختند:
اختلاف سنی بازیگران ایرانی با همسرشان چقدر است

اختلاف سنی ساعد سهیلی و همسرش گلوریا هاردی


ساعد سهیلی که چند سالی است با هم ازدواج کرده اند به تازگی ویدئویی منتشر کرده اند در آن ساعد سهیلی گفته بود همسرش از وی بزرگ ‌تر است. گلوریا هاردی بازیگر سریال کیمیا است. گلوریا هاردی از همسر خود ساعد سهیلی 6 سال بزرگ ‌تر است. این موضوع موجب واکنش گسترده مخاطبان در فضای مجازی شد و باعث تعجب شد.

اختلاف سنی سارا صوفیانی و همسرش امیرحسین شریفی


سارا صوفیانی بازیگر تلویزیونی با امیرحسین شریفی که تهیه کننده است ازدواج کرده است. صوفیانی 28 سال از شریفی کوچک تر است. سارا صوفیانی متولد 64 است و همسرش شریفی متولد 36 است. آن ها در سال89 با هم ازدواج کرده اند. سارا صوفیانی در سریال روزهای بی قراری بازی کرده است.

اختلاف سنی شهرام اسدی با همسرش لادن مستوفی


شهرام اسدی کارگردان فیلم روز واقعه با لادن مستوفی بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرده است. شهرام اسدی 20 سال از مستوفی بزرگ تر است. با این وجود آن ها زندگی عاشقانه ای دارند و با هم خوشبختند.

اختلاف سنی رضا رویگری با همسرش تارا کریمی


رضا رویگری بازیگر خوش تیپ سینما و تلویزیون متولد 1335 است. جالب است که بدانید وی با همسر خود 43 سال اختلاف سنی دارد. همسر تارا کریمی متولد 1368 است. آ ن ها با توجه به این اختلاف سنی زیاد زوج خوشبختی هستند و هیچ مشکلی در زندگی مشترک خود ندارند.
رضا رویگری در یک برنامه تلویزیونی در پاسخ به سوال مجری که پرسید نگران نیستید که همسرتان شما را ول کند و برود، گفت: من ول ‌کردنی نیستم، سریع صف بسته می‌شود و من را می‌برند. وی ادامه داد: یک چیزی می‌خوام بگم به اونهایی که انتقاد می‌ کنند، بگذارید ما زندگی‌ مان را بکنیم، من راضی، ایشون راضی، شما حالتون چرا بده؟

اختلاف سنی بهروز افخمی با همسرش مرجان شیرمحمدی


بهروز افخمی که کارگردان سرشناس ایرانی است با همسر خود 17 سال اختلاف سنی دارد. افخمی متولد 35 است و همسرش متولد 52 است.

اختلاف سنی بهرام بیضایی با همسرش مژده شمسایی


بهرام بیضایی که از کارگردانان و نمایشنامه نویسان سرشناس است از همسرش 30 سال بزرگ تر است. بهرام بیضایی در سال1371 با مژده شمسایی ازدواج کرد. مژده شمسایی متولد 1347 در تهران است و از بازیگران تئاتر و سینما و چهره پرداز است.

اختلاف سنی رامبد جوان با همسرش نگار جواهریان


رامبد جوان که بازیگر و مجری برنامه پرطرفدار ایرانی است. او در سال 95 برای برای بار سوم با نگار جواهریان بازیگر توانای ایرانی ازدواج کرد. نگار جواهریان 11 سال از او کوچک تر است.

اختلاف سنی امیریل ارجمند با همسرش یاسمینا باهر


امیریل ارجمند که پسر داریوش ارجمند است با یاسمینا باهر که او هم بازیگر است ازدواج کرده است. امیریل 15 سال از همسرش بزرگ تر است.

اختلاف سنی شهرام شکیبا مجری تلویزیون با همسرش ستاره سادات قطبی


شهرام شکیبا مجری تلویزیون است که 14 سال از همسر خود ستاره سادات قطبی بزرگ تر است.
با توجه به این اختلاف سنی می توان نتیجه گرفت که اختلاف سنی زوج ها ملاک خوشبختی یا عدم خوشبختی نیست.
advertising