پایان کار رضا یزدانی بازیگر نقش مهراد در سریال از یادها رفته

مجلهسلبریتی ها

- 98/03/01
پایان کار رضا یزدانی بازیگر نقش مهراد در سریال از یادها رفتهقسمت سیزدهم مجموعه تلویزیونی «از یادها رفته» شب گذشته در تاریخ 31 اردیبهشت ماه 97 روی آنتن شبکه یک سیما رفت. این قسمت از این سریال تاریخی که به کارگردانی بهرام بهرامیان ساخته شده با اتفاقی تلخ و غیر قاب باور و شوک مخاطبان همراه بود.
در قسمت شب قبل رضا یزدانی که در این سریال بازیگر نقش مهراد بود با مرگ پایان تلخی را در قصه «از یادها رفته» تجربه کرد.
رضا یزدانی با انتشار تصویری دلخراش از نقش خودش در سریال از یادها رفته متنی را منتشر کرد که در ادامه مشاهده می کنید:
پایان کار رضا یزدانی بازیگر نقش مهراد در سریال از یادها رفته
هر آغازی یه پایانی داره در نهایت... این هم پایان نقش مهراد بود... ولی منتظر بشینید ... پانزده شب مهمان خونه هاتون بودم، سپاس که تماشا کردین، ادامه سریال رو هم ببینین حتما، دو تا ترانه دیگه هم تا انتهای سریال هست اگر پخش بشه... دوستون دارم ...

رضا یزدانی متولد 24 مهر 1352 در تهران، است. وی فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی چوب و کاغذ است، زمانی دروازه بان فوتبال بود و یک دوره هم دندان پزشک تجربی و حالا خواننده و ترانه سرا می باشد.
مدتی به پیشنهاد یکی از دوستان در تئاتر کار کرده و در سال 83 با فیلم حکم وارد سینما شدم. این خواننده سرشناس تا به حال در بیش از 14 اثر سینمایی و تلویزیونی حضور به ایفای نقش پرداخته است.

سریال از یادها رفته نیز نام سریالی است که رضا یزدانی در آن حضور داشت. این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی بهرام بهرامیان و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان در شب‌های ماه مبارک رمضان ساعت 22:15 از شبکه اول سیما پخش می‌ شود.
advertising